Compania românească Color Smart Distribution, unic importator şi distribuitor în România şi Republica Moldova al Benjamin Moore şi Novacolor, branduri premium de amenajări interioare şi exterioare, estimază că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro, cu 35% în plus faţă de anul trecut, iar pentru 2022, Color Smart preconizează venituri de 4 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Compania românească Color Smart Distribution, unic importator şi distribuitor în România şi Republica Moldova al Benjamin Moore şi Novacolor, branduri premium de amenajări interioare şi exterioare, va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro,  cu  35% în plus faţă de anul trecut", anunţă compania.

Compania a inaugurat în acest an un nou showroom în zona Aviatorilor din Bucureşti, care a reprezentat o investiţie totală de 500.000 de euro. Investiţia se înscrie în strategia de dezvoltare pentru următorii ani, de a creşte într-un ritm anual de 30-50%, similar cu evoluţia businessului în ultimii trei ani.

”Creşterea a venit din dezvoltarea şi maturizarea sistemului de distribuţie, din consolidarea relaţiilor cu furnizorii externi, din strângerea legăturilor cu comunitatea locală de profesionişti.  Am atras în showroom-ul inaugurat în acest an tot mai mulţi oameni pasionaţi de frumos, prin campanii de marketing ţintite, şi am creat o comunitate închegată ajutaţi şi de workshopurile desfăşurate frecvent în spaţiul special amenajat pentru evenimente”, declară Cătălina Trupşor, fondator şi CEO Color Smart Distribution.

Pentru 2022, Color Smart estimează venituri de 4 milioane de euro, mizând pe continuarea strategiei de consolidare şi de dezvoltare a reţelei de showroom-uri. Reţeaua de distribuţie cu showroomuri ale partenerilor se va majora cu 10 locaţii noi. De asemenea, compania va extinde distribuţia către depozitele de materiale de construcţii active din oraşele mici şi mijlocii ale ţării. În plus, Color Smart negociază cu furnizori externi noi din segmentul materialelor pentru amenajări premium şi premium plus.

”Per ansamblu, 2021 a fost pentru noi un an în care am reaşezat rolurile organizaţionale, am redesenat majoritatea proceselor cheie, am îmbunătăţit tacticile de abordare ale pieţei, ne-am rebranduit. Prin urmare, deşi numărul de angajaţi nu a crescut semnificativ, au existat schimbări importante în componenţa echipei. O tendinţă similară a avut şi sistemul nostru de distribuţie. Am înlocuit 3-4 distribuitori care performau mediocru, am investit în partenerii noştri din ţară astfel încât să creştem calitatea experienţei oferite clienţilor potenţiali, fie că vin în magazinele fizice sau ne contactează în magazinul virtual”, detaliază Cătălina Trupşor.

Printre cele mai mari comenzi din acest an, dacă vorbim numai despre materialele achiziţionate într-o singură locaţie, fără servicii de aplicare, se numără câteva proiecte de peste 50.000 de euro fiecare. De asemenea, compania are lansate oferte de până la 200.000 de euro.

De asemenea, compania a mutat cursurile din cadrul Academiei Novacolor, dedicate aplicatorilor, din Sibiu în Bucureşti. În 2021, au participat la cursurile organizate de companie aproximativ 100 de aplicatori, iar anul viitor sunt aşteptaţi la cursuri peste 200 de specialişti.

Color Smart deţine 2 showroom-uri proprii în ţară, în Bucureşti şi Constanţa, şi comercializează produse prin intermediul a 12 magazine partenere în ţară.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.