Notorietatea în vremea pandemiei a ajutat WhatsApp, care era deja una dintre cele mai populare aplicaţii de comunicare, să crească şi mai mult.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform unei cercetări făcute de Kantar în perioada 14-24 martie, creşterea WhatsApp a ajuns la 40%. Asta după ce procentul de creştere după primele zile de izolare socială era la 27%.

Aceasta este media de creştere a utilizării, însă cifrele par să fie direct proporţionale cu efectele virusului în fiecare ţară. În cele mai afectate ţări, precum Spania, creşterea WhatsApp ajunge şi la 76%.

Pentru o aplicaţie folosită de peste 2 miliarde de oameni, 76% şi chiar 40% reprezintă creşteri foarte mari în ceea ce priveşte numărul de mesaje şi apeluri pe care utilizatorii le realizează.

Studiul se rezumă la nivelul de utilizare, astfel că nu ştim în ce măsură creşterea a fost generată de utilizatorii noi sau utilizatorii actuali.

Studiul Kantar arată că cea mai mare creştere la nivelul tuturor platformelor de comunicare, de peste 40%, se înregistrează pe grupul de vârstă cuprins între 18 şi 34 de ani.

Facebook a făcut recent cunoscut faptul că, de la începutul crizei, timpul petrecut de utilizatori în aplicaţiile sale a crescut cu 70%.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.