Consiliul Concurenţei anunţă că analizează tranzacţia prin care grupul Schwarz, care operează, în România, reţelele de magazine Kaufland şi Lidl, intenţionează să preia magazinele La Cocoş.
”Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care grupul Schwarz intenţionează să preia magazinele La Cocoş”, anunţă autoritatea de concurenţă.
În acelaşi timp, autoritatea analizează şi tranzacţiile prin care supermarketul La Cocoş SA intenţionează să preia, prin intermediul unor contracte de închiriere, două spaţii comerciale situate în municipiul Arad, respectiv comuna Bradu, din judeţul Argeş.
Grupul Schwarz operează, în România, reţelele de magazine Kaufland şi Lidl, fiind astfel prezent pe piaţa comerţului cu amănuntul de produse de consum curent, preponderent alimentare.
La Cocoş operează în prezent patru magazine în România, două în Ploieşti, unul în Bucureşti şi unul în Braşov, prin intermediul cărora se comercializează produse de consum curent, preponderent alimentare.
În cadrul analizei, autoritatea de concurenţă va evalua impactul operaţiunilor asupra consumatorului final şi furnizorilor pe piaţa comercializării bunurilor de consum curent. În acest context, autoritatea invită retailerii şi furnizorii, inclusiv cei locali, să transmită observaţii cu privire la achiziţia notificată.
Conform prevederilor Legii concurenţei (nr. 21/1996), aceste operaţiuni trebuie autorizate de Consiliul Concurenţei, care le va evalua în scopul stabilirii compatibilităţii lor cu un mediu concurenţial normal şi va emite decizii în termenele prevăzute de lege.
Eventualele observaţii şi puncte de vedere pot fi transmise autorităţii de concurenţă în termen de 20 zile.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.