Comenzile de meniuri hipocalorice au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, arată datele LifeBox, companie de healthy food delivery.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Potrivit LifeBox, liderul pieţei de healthy food delivery din România, comenzile de meniuri hipocalorice au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut. Din datele acumulate de la clienţii companiei, cei mai mulţi aleg să comande meniuri cu conţinut scăzut de calorii la începutul anului din dorinţa de a adopta un stil de viaţă mai organizat şi mai sănătos, urmaţi de cei care doresc să fie în formă şi să piardă kilogramele extra acumulate pe perioada sărbătorilor", arată compania.

Respondenţii au mai menţionat nevoia de a se simţi mai bine şi de a avea mai multă energie, dar şi dorinţa de a avea mai mult timp pentru ei, familie şi prieteni, activitatea profesională sau hobby-uri.

Anul trecut, investiţiile LifeBox s-au concentrat în principal pe dezvoltarea business-ului şi o strategie sustenabilă a companiei pentru viitor.

Pentru 2021, compania are în plan să continue investiţiile în zona operaţională, cum ar fi organizarea unui nou spaţiu de producţie mai extins şi tehnologizarea bucătăriei pentru a facilita activitatea de zi cu zi a echipei. Totodată, LifeBox va lansa un nou site.

"Anul 2020 a fost unul plin de provocări în contextul pandemiei, dar am ales să reacţionăm rapid şi să investim în îmbunătăţirea serviciilor noastre. Ne-am continuat misiunea de a-i ajuta pe clienţi să înţeleagă conceptul şi rolul unei alimentaţii sănătoase, mai ales într-o perioadă în care imunitatea organismului poate scădea din cauza schimbărilor sau a stresului. Astfel, în debutul anului 2021 am simţit mai puternic ca niciodată dorinţa clienţilor noştri de a avea un nou început şi a îşi schimba în bine obiceiurile alimentare", au declarat co-fondatorii LifeBox.

Conform LifeBox, cea mai aglomerată perioadă a anului 2020 în ceea ce priveşte numărul de comenzi a fost tot luna ianuarie, confirmată deja ca fiind cel mai bun interval al anului în acest sens.

De asemenea, ponderea clienţilor care au ales să plătească meniurile online cu cardul a crescut cu 21% faţă de anul 2019, majorare stimulată şi de eliminarea opţiunii de plată în numerar pe toată durata stării de urgenţă din prima jumătate a anului, ca o măsură în plus de prevenţie împotriva răspândirii coronavirusului.

Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori şi doi specialişti în bucătărie şi nutriţie. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea.           

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.