Agenţia de turism Eximtur a realizat o cifră de vânzări de aproximativ 40 milioane de euro în primele trei trimestre din 2023, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, vânzările pe segmentul business travel au crescut cu 30%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Eximtur a realizat o cifră de vânzări de aproximativ 40 milioane de euro în primele trei trimestre din 2023, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere semnificativă se datorează în mare parte portofoliului de clienţi corporate, care şi-au intensificat deplasările ȋn scop de business şi au reluat ȋn forţă organizarea de evenimente de tip team-building, incentive şi formare profesională, atȃt ȋn ţară cȃt şi ȋn străinătate. Vânzările Eximtur pe segmentul business travel au crescut cu 30 la sută în perioada ianuarie- septembrie 2023, faţă de perioada corespondentă din 2022”, anunţă compania.

Consultanţii agenţiei de turism au emis peste 14.000 de bilete de avion pentru călătorii de afaceri, dintre care 50% au fost pentru destinaţii europene, 30% pentru zboruri intercontinentale şi 20% pentru rute interne.

Principalele criterii pentru clienţii corporate atunci când aleg destinaţia şi locaţia unui eveniment sunt: bugetul, durata deplasării, dotările şi facilităţile locaţiei.

Cele mai apreciate destinaţii externe de către clienţii corporate pentru evenimentele de tip incentive sunt: Turcia, Elveţia, Italia şi Grecia. În acelaşi timp, Irlanda şi Canada au fost printre cele mai căutate destinaţii pentru evenimentele de tip training, conferinţă sau congres.

În funcţie de pachetul de servicii de călătorie rezervat, clienţii corporate au fost dispuşi să cheltuie bugete între 400 de euro şi 3.200 de euro de persoană. Numărul de participanţi a variat între 15 şi 100 de persoane pe eveniment.

Cele mai populare destinaţii din România pentru delegaţiile individuale au fost Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. Aceste oraşe se remarcă prin multiple oportunităţi de afaceri şi diverse evenimente culturale. La nivel naţional, unităţile de cazare clasificate la 4 stele au înregistrat cea mai mare cerere, reprezentând 50% din numărul total de 11.000 de nopţi de cazare rezervate. Preţul mediu pentru o cameră la 4 stele a fost de 80 de euro pe noapte, cu mic dejun şi taxe incluse.

În ceea ce priveşte evenimentele de team-building organizate în România, turiştii companiei au ales staţiuni precum Cheile Grădiştei, Covasna şi Băile Felix. În sezonul estival, clienţii noştri au ales în special Mamaia, Năvodari şi Olimp. Numărul de participanţi la evenimentele corporate în România a fost între 40 şi 150 de persoane, iar bugetul minim alocat a fost de 1.600 de lei + TVA de persoană pentru un sejur de două nopţi cu pensiune completă, activităţi de team-building şi organizarea unei petreceri cu DJ.

“Datorită experienţei celor 30 de ani de activitate şi resurselor pe care le deţinem, echipa Eximtur este pregătită să ofere consultanţă dedicată de travel, ceea ce aduce multiple beneficii clienţilor noştri: economie de timp ȋn procesul de planificare şi rezervare a călătoriilor şi a vacanţelor, realizarea de economii financiare şi acces la recomandări personalizate. Deţinem informaţii complexe privind formalităţile şi documentele de călătorie necesare şi furnizăm asistenţă şi soluţii rapide în situaţii neprevăzute, cum ar fi întârzieri de zbor sau anulări”, declară Lucia Morariu, preşedinte fondator Eximtur.

Compania românească de călătorii Eximtur a împlinit, în acest an, trei decenii de activitatte, timp în care a deservit peste patru milioane de călători şi peste cinci sute de companii pentru călătorii de afaceri, a vândut peste un milion de bilete de avion şi peste două milioane de vacanţe. Compania are în portofoliu 12 agenţii, dintre care şase sunt deţinute direct, iar celelalte şase sunt sub franciză. Cu capitaluri proprii de peste trei milioane de euro, Eximtur este acreditată de IATA.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.