Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creştere comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înfiinţare, pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Lensa.ro, magazin online şi offline de optică fondat în 2013, şi-a majorat de zece ori cifra de afaceri în perioada 2017-2020, ajungând la 10,8 milioane euro (52,98 milioane lei) anul trecut, în creştere cu 98% faţă de anul 2019. De asemenea, numărul de angajaţi a crescut cu peste 155 în ultimii patru ani, echivalentul unui avans de 1033%, la 170 de angajaţi", a informat compania.

Cumulată, cifra de afaceri pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021 s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Anul acesta, în primele patru luni, cifra de afaceri Lensa a crescut din nou, la 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, când a fost înregistrată o cifră de afaceri de 1,88 milioane de euro (9,2 milioane lei).

Lensa.ro a crescut constant în ultimii ani ca cifră de afaceri şi a investit an de an în extinderea reţelei de magazine proprii. Anul 2020 a reprezentat pentru companie anul cu cele mai mari investiţii de expansiune, respectiv peste 500.000 euro, în deschiderea a cinci showroom-uri de optică. În cei opt de ani de la înfiinţare, fondatorii Lensa.ro au realizat investiţii de peste 700.000 euro.

"În 2013, Lensa a început ca un eCommerce care vindea lentile de contact colorate. La finalul primului an a înregistrat o cifră de afaceri de 15.000 euro pe această nişă. Ulterior, business-ul a fost extins pentru a acoperi toată zona lentilelor de contact şi a ochelarilor de soare. Apoi, pe măsură ce Lensa a devenit un retailer omnichannel, am început să dezvoltăm reţeaua de magazine care a ajuns între timp la 9 magazine. Al 10-lea, cel din Ploieşti, este planificat pentru a fi inaugurat la jumătatea lunii mai. Acum, după cei opt ani, zona de ochelari de vedere a devenit o componentă definitorie a evoluţiei business-ului", a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Lensa.ro a avut, până în prezent, peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultaţii.

În cele nouă magazine proprii Lensa din România sunt expuse produse ale celor mai cunoscute branduri la nivel internaţional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. Gama de lentile de vedere şi de contact este şi ea completă, având toţi furnizorii importanţi în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon.

"Vom continua să extindem reţeaua de showroom-uri şi anul acesta. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experienţă inedită, iar clienţii pot proba produsele şi pot primi consultanţă de specialitate", a mai spus Daniel Crăciun.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcţie de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar şi de tipul de viciu de refracţie (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanţă şi de aproape etc.).

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. Primele magazine fizice au fost deschise în Bucureşti şi Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galaţi şi Piteşti.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.