Cifra de afaceri a Gebrüder Weiss România, jucător pe piaţa locală de transport şi soluţii logistice, a crescut în 2020 cu 3%, la circa 329,9 milioane lei (67,7 milioane euro), de la 319,5 milioane lei (66,8 milioane euro) în 2019. Pentru 2021, compania are în plan şi extinderea spaţiului logistic de la Sibiu, urmând să alocăm un buget de câteva milioane de euro, estimând totodată un avans cu 3-5% a business-ului în acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„În 2020, cifra de afaceri a Gebrüder Weiss România a ajuns la circa 329,9 milioane lei (67,7 milioane euro), în creştere comparativ cu valoarea înregistrată în 2019, de 319,5 milioane lei (66,8 milioane euro). În pofida condiţiilor dificile, am reuşit să menţinem trendul ascendent al ultimilor ani, acest lucru fiind datorat portofoliului diversificat de clienţi, reţelei de 9 hub-uri logistice prezente la nivel naţional, dar şi succesului celui mai nou serviciu – Home Delivery. Un aspect cu impact important în evoluţia afacerilor în 2020 a fost şi digitalizarea treptată a serviciilor noastre”, a declarat Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

El spnune că 2020 a fost marcat de fluctuaţii majore în ceea ce priveşte volumele de marfă transportate de companie. Astfel, în perioada martie – aprilie, cererea a scăzut drastic mai ales din cauza măsurilor impuse de starea de urgenţă, pentru ca în a doua jumătate a anului să ia brusc avans.

„Aceste oscilaţii cu care s-a confruntat industria noastră ne-au făcut să ne adaptăm rapid atât din punct de vedere al timpului, cât şi al personalului. La debutul pandemiei aveam un excedent de angajaţi, pentru ca în perioada de vară să fim nevoiţi să alocăm resurse pentru înrolări rapide”, a mai spus Viorel Leca.

De asemenea, comparativ cu 2019, numărul de expedieri a fost cu 123% mai mare – peste 130.000 de transporturi efectuate, reflectându-se şi în creşterea cu 85% a cifrei de afaceri pe acest segment. Această evoluţie a fost determinată de extinderea uriaşă a comerţului online în contextul restricţiilor impuse şi a adoptării la scară mare a sistemului de muncă de acasă. 

„Multe companii s-au văzut nevoite să se adapteze rapid la noile condiţii din piaţă şi au migrat către lucrul la distanţă. Această tendinţă s-a reflectat şi în activitatea noastră începând cu lunile mai – iunie, când cererile pentru livrări la domiciliu au luat avânt”, a mai subliniat reprezentantul companiei.

În ciuda contextului generat de criza pandemică, Gebrüder Weiss România anunţă că a alocat un buget de 1,776 milioane de euro pentru extinderea cu un nou hub dedicat nişei Home Delivery, dar şi pentru digitalizarea serviciilor din portofoliu.

Cu o suprafaţă de 3.000 mp, compania a creat un nou terminal în Bolintin Deal, spaţiul fiind dedicat operaţiunilor de cross-docking şi deservind întreaga ţară.

Suplimentar, Gebrüder Weiss România a continuat demersurile de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor şi partenerilor.  Astfel, în prima parte a anului trecut compania a lansat serviciul ETA - Timpul estimat de sosire (En.: Estimated Time of Arrival).

”2020 a însemnat pentru Gebrüder Weiss România şi un avans semnificativ a numărului de transporturi efectuate. Dacă în 2019, acesta s-a situat la cca. 845.000, în 2020 s-a raportat o creştere de peste 40%, la circa 1,2 milioane de transporturi efectuate. Şi în ceea ce priveşte numărul de angajaţi, 2020 a însemnat pentru Gebrüder Weiss România un avans. Astfel, dacă la final de 2019 compania avea 620 de angajaţi, la sfârşitul anului trecut a ajuns la un total de 700”, adaugă reprezentantul companiei.

În ceea ce priveşte previziunile pentru acest an, acesta estimează că 2021 va aduce un avans cu 3-5% a business-ului şi totodată, se va investi în continuare în extinderea echipei locale.

„Pentru 2021 avem în plan şi extinderea spaţiului logistic de la Sibiu, urmând să alocăm un buget de câteva milioane de euro. Suplimentar, continuăm procesul de digitalizare şi vom lansa în curând platforma myGW care acoperă toate serviciile din portofoliu şi va oferi tuturor clienţilor noştri un acces mai rapid şi mai facil la acestea”, a încheiat Viorel Leca.

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură naţională cu 9 hub-uri logistice situate în Bucureşti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Braşov, Constanţa, Oradea şi Craiova. Compania oferă soluţii logistice inteligente pentru clienţii săi şi asigură servicii flexibile de distribuţie prin transport rutier, feroviar, aerian şi maritim.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.