Brandul japonez de skincare premium Onshindo Osaka intră oficial pe piaţa din România prin distribuitorul exclusiv Pharma Brands. România devine a doua piaţă europeană în care brandul este prezent. Potrivit companiei, segmentul skincare premium este în creştere constantă, iar consumatorii locali sunt tot mai exigenţi,
Brandul japonez de skincare premium Onshindo Osaka intră oficial pe piaţa din România prin distribuitorul exclusiv Pharma Brands, marcând un nou pas în strategia de extindere europeană. După lansarea cu succes din Spania, compania mizează pe interesul tot mai mare al consumatorilor români pentru produse premium, cu eficacitate demonstrată clinic şi origini autentice. Intrarea Onshindo Osaka pe piaţa locală are loc într-un context în care segmentul J-Beauty, filosofia japoneză de îngrijire minimalistă captează tot mai mult atenţia la nivel global, fiind perceput ca o alternativă mai echilibrată la rutinele elaborate popularizate de K-Beauty”, anunţă compania.
Skincare-ul japonez precizează că pune accent pe simplitate, formule concentrate şi combină ingrediente multifuncţionale cu cercetare biotehnologică.
Creat în Japonia, portofoliul Onshindo reuneşte ingrediente naturale rare provenite din flora japoneză, precum extractul de Yuzu şi uleiul de Tsubaki, alături de tehnologii patentate, cum ar fi Hydraskin, Sharohyal şi Glycolift, recunoscute pentru hidratarea profundă şi efectul instant de lifting.
Toate formulele sunt testate dermatologic şi oftalmologic, subliniază compania.
Lansarea Onshindo Osaka în România se înscrie în strategia Pharma Brands de extindere a portofoliului de branduri internaţionale premium din zona beauty & health. Începând din această toamnă, produsele sunt disponibile în marile farmacii şi pe platforme online precum Farmacia Tei, Bebe Tei, Dr.Max, Help Net, eMAG şi SpringFarma.
“Odată cu această lansare, România devine a doua piaţă europeană în care brandul este prezent. Intrarea Onshindo Osaka are loc într-un moment în care segmentul skincare premium este în creştere constantă. Consumatorii locali sunt tot mai exigenţi, vedem o tranziţie clară de la achiziţii bazate pe notorietatea brandului către decizii informate, în care originea produselor, cercetarea şi eficacitatea demonstrată clinic cântăresc cu adevărat”, a declarat Rubina Celea, dermato-cosmetics manager în cadrul Pharma Brands.
Toate produsele sunt create în Japonia.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.







