Boeing mai degrabă va arde decât să genereze numerar în 2024, iar livrările nu vor creşte în al doilea trimestru, a declarat joi directorul financiar al companiei, în timp ce producătorul de avioane american se confruntă cu o criză în plină desfăşurare care limitează producţia celei mai vândute aeronave a sale, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Directorul financiar Brian West a declarat la Wolfe Research Global Transportation and Industrials Conference că se aşteaptă ca fluxul de numerar liber al Boeing pe întregul an să fie negativ, în comparaţie cu perspectivele din martie, privind generarea de numerar pozitiv, în miliardele, de o singură cifră.

Producţia de avioane Boeing a încetinit dramatic în faţa controlului sporit din partea autorităţilor de reglementare, companiilor aeriene şi parlamentarilor, în urma unui incident din ianuarie, când un panou de uşă al unui avioan al Alaska Airlines s-a desprins în timp ce se afla în zbor.

Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property

Livrările de avioane comerciale nu vor creşte în al doilea trimestru, comparativ cu primele trei luni ale anului, a spus West, adăugând că ”am frustrat şi dezamăgit” clienţii din cauza lanţului de aprovizionare şi a problemelor de producţie.

”Dacă eşti în interior, vezi progrese”, a spus West, dar a mai spus că ”toată lumea îşi doreşte să meargă mai repede”.

Acţiunile Boeing au scăzut cu 6% joi şi cu 30% în acest an.

Producţia avioanelor Boeing 737 MAX a scăzut în aprilie,potrivit Reuters, cu mult sub plafonul de 38 de avioane pe lună impus de Administraţia Federală a Aviaţiei din SUA, deoarece producătorii încetinesc linia de asamblare din afara Seattle.

Incidentul cu avionul Boeing 737 MAX nou al Alaska Airlines, a determinat autorităţile americane de reglementare a aviaţiei să reducă nivelurile de producţie ale companiei până când Boeing începe să abordeze problemele de siguranţă.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.