Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, şi magazinul online cu vacanţe Lidl Tour, au anunţat miercuri că au lansat zboruri directe Bucureşti – Marrakech, Maroc, care încep pe 3 noiembrie şi se vor desfăşura în fiecare sâmbătă, până pe 5 ianuarie 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Biletele s-au pus deja în vânzare pe site-ul Blue Air, iar de pe site-ul Lidl Tour pot fi achiziţionate pachete turistice.

Reprezentanţii Blue Air spun că, pentru români, Marrakech a fost o destinaţie exotică dorită, dar lipsa opţiunilor de zbor directe a descurajat mulţi turişti să descopere ”capitala turistică” şi fosta capitală imperială a Marocului.

“Marrakech este unul dintre cele mai populare oraşe turistice din Maroc şi ne bucurăm să oferim această destinaţie vibrantă clienţilor noştri, în parteneriat cu Lidl Tour. Fiind unul dintre centrele economice ale ţării, există un potenţial imens în Marrakech, atât în ceea ceea ce priveşte călătoriile turistice, cât şi cele de afaceri, şi suntem încântaţi să adăugăm în oferta noastră zborul direct Bucureşti – Marrakech. Avem încrederea că va fi foarte bine primit de turiştii români”, a afirmat directorul comercial Blue Air, Tudor Constantinescu.

Una dintre cele mai interesante destinaţii din afara Europei, Marrakech este un amestec de istorie, cultură, tradiţie şi o energie care ”trebuie să fie experimentată pentru a fi înţeleasă”.

De altfel, creatorul de modă Yves Saint Laurent a fost fermecat de exotismul oraşului, declarând că Marrakech l-a învăţat totul despre culoare.

“În luna iunie aniversam doi ani de prezenţă Lidl Tour pe piaţa românească  prin lansarea, în parteneriat cu agenţia Karpaten,  a primelor pachete turistice din România cu zbor direct Bucureşti-Marrakech, oferindu-le astfel românilor patru variante de vacanţă în surprinzătorul Maroc”, spune directorul general al Lidl România, Frank Wagner.

Pe lângă Oraşul Roşu, turiştii pot explora Sahara, se pot relaxa pe plajele exotice de la Agadir sau pot face un tur al celebrelor oraşe imperiale Marrakech, Ouarzazate, Fes, Rabat sau Casablanca.

Blue Air şi-a început activitatea pe 13 decembrie 2004, în prezent operând peste 106 de rute în Belgia, Cipru, Danemarca, Franţa, Finlanda, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Norvegia, Marea Britanie, Portugalia, România, Suedia şi Spania.

În cei peste 13 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 21 de milioane de pasageri, iar în anul 2017 a transportat 5.061.790 pasageri. Compania are nouă baze operaţionale, în Bucureşti, Bacău, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Larnaca, Liverpool, Torino şi Alghero.

Compania operează o flotă de 29 de aeronave Boeing 737.

Lidl Tour este un magazin online cu vacanţe lansat pe piaţa locală în 2016. Lidl Tour oferă clienţilor circuite, sejururi, croaziere sau vacanţe exotice unice, către destinaţii variate, atât din România, cât şi în jurul lumii. În doar doi ani de la lansare, Lidl Tour a atins pragul de 15.000 de clienţi şi peste 800 de pachete turistice.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este este un smart discounter prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi care operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 28 de ţări la nivel mondial.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.