Banca Comercială Română (BCR), cea mai mare bancă de pe piaţa românească după active, a înregistrat, în medie, 10.000 de noi utilizatori de servicii bancare pe telefonul mobil (mobile banking) pe lună în acest an, a anunţat luni banca.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aplicaţia de mobile banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe faţă de 2014.

“Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienţi activi, anul acesta am ajuns să creştem cu 10.000 de clienţi activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. (...) Vorbim, practic, de o treime din angajaţii BCR, care şi-au asumat promovarea şi oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaţilor noştri, cât şi în cel al clienţilor”, a declarat directorul executiv al departamentului de digital banking din BCR, Marian Ignat.

În prezent, 99% dintre angajaţii BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii.

BCR este cea mai mare bancă după valoarea activelor pe piaţa românească şi este controlată de grupul financiar austriac Erste.

În primul trimestru din acest an, grupul BCR a obţinut un profit net de 37 milioane euro în scădere cu circa 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.