Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) anunţă, joi, că pune la dispoziţie, pe portalul web al instituţiei, o nouă secţiune dedicată schimbului automat de informaţii în domeniul impozitelor directe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Potrivit unui comunicat dat publicităţii, joi, de ANAF, noua secţiune de pe site-ul instituţiei vizează facilitarea conformării cu obligaţiile instituite în sarcina instituţiilor financiare.
 
Prin intermediul acestei pagini, instituţiile financiare din România care au obligaţia să aplice normele de raportare şi diligenţă fiscală în scopul realizării schimbului de informaţii în temeiul instrumentelor juridice de drept internaţional la care ţara noastră este parte au acces la următoarele informaţii: ghiduri care cuprind aspecte detaliate referitoare la Standardul comun de raportare (SCR) şi acordul FATCA; întrebări frecvente şi clarificări legate de SCR şi acordul FATCA; lista partenerilor pentru schimb automat de informaţii cu privire la conturile financiare ale contribuabililor nerezidenţi; alte link-uri utile şi modele de formulare tip ”autocertificare” şi date de contact.
 
Noua secţiune se regăseşte în cadrul secţiunii ”Asistenţă contribuabili” de pe portalul ANAF. 
 
ANAF anunţă, de asemenea, că, în conformitate cu cadrul legal aplicabil, a publicat listele actualizate cu jurisdicţiile participante şi cele care fac obiectul raportării în domeniul impozitelor directe aşa cum prevede art.62, alin. 8 din Legea 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.