Amazon.com şi-a optimizat reţeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, ceea ce i-a permis să mărească vitezele de livrare şi să scadă costurile, reducând în acelaşi timp şi emisiile de carbon ale gigantului comerţului electronic, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Retailerul online a declarat sâmbătă că a redus timpii de livrare, şi-a remodelat sistemul de gestionare a inventarului, precum şi capabilităţile de căutare, pentru a le arăta clienţilor articolele cele mai apropiate de ei, ceea ce a făcut ca produsele să atingă cu 12% mai puţine puncte de contact înainte de a fi livrate.

Într-o perioadă în care cererea consumatorilor slăbeşte, Amazon şi alţi comercianţi cu amănuntul online au făcut, de asemenea, eforturi pentru a reduce costurile pentru livrare şi returnările la domiciliu.

Amazon a spus săptămâna aceasta că le oferă clienţilor americani 10 dolari pentru a ridica o achiziţie, în loc să fie expediată la o adresă de domiciliu.

Pe măsură ce compania reduce cheltuielile după o perioadă de creştere explozivă, a luat numeroase măsuri pentru a reduce costurile legate de livrare în întreaga companie.

Măsura companiei de comerţ electronic a fost relatată pentru prima dată de Wall Street Journal, sâmbătă.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.