Agenţia ucraineană de turism Join UP! aniversează primul an de activitate în România, interval în care operatorul turistic a atins o cotă de 3% din numărul de turişti din cele 8 ţări in care grupul Join UP! este prezent. Destinaţiile cele mai populare pentru turiştii români Join UP! au fost: Egiptul — 56,8%, Turcia — 33,2% şi Tunisia — 4,4%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Join UP! România, turoperator din industria călătoriilor, sărbătoreşte primul an de activitate pe piaţa românească. De la lansarea sa în România, Join UP! a reuşit să cucerească inimile pasionaţilor de călătorii, oferind pachete diverse şi o experienţă excepţională. Join UP! România a fost înregistrată anul trecut, a început vânzările în noiembrie 2022 şi a început zborurile în martie 2023. În decursul acestui scurt interval, operatorul turistic a atins o cotă de 3% din numărul de turişti din cele 8 ţări in care grupul Join UP! este prezent. Destinaţiile cele mai populare pentru turiştii români Join UP! au fost: Egiptul — 56,8%, Turcia — 33,2% şi Tunisia — 4,4%. Costul mediu pe vacanţă a fost de 630 de euro, cu un preţ minim de 190 de euro şi un maxim care a atins 1.340 de euro”, anunţă compania.

50,4% dintre turişti călătoresc cu copiii, în timp ce 49,6% preferă pachetele pentru adulţi. Grupul de vârstă predominant al turiştilor este cuprins între 35 şi 60 de ani (46%), urmat de grupul de vârstă 0-18 ani (29%).

Cea mai populară opţiune în ceea ce priveşte tipurile de cazare este All Inclusive (50,7% din toate rezervările), inclusiv variantele sale precum Ultra All Inclusive (24,3%). În contrast, vacanţele cu demipensiune (mic dejun şi cină) sunt mai puţin populare, reprezentând doar 2,4% din toate rezervările. În ceea ce priveşte formatele Bed & Breakfast (0,7%) şi doar cazare (0,2%), călătorii în general aleg să nu le includă în planurile lor de călătorie.

"Join UP! este încântată de progresul iniţial realizat în noile pieţe — România şi Polonia — în timpul anului 2023, care este primul an de operare. Turcia şi Egiptul, unde avem un portofoliu puternic, s-au dovedit a fi lansări de succes pentru noi în toate pieţele europene: Estonia, Letonia, Lituania, Polonia şi România. Cu toate că România reprezintă în prezent doar 3% din portofoliul nostru, ne aşteptăm la o creştere semnificativă a volumelor în România în timpul sezonului de iarnă datorită ofertelor unice pentru piaţă", spune  Kateryna Ushakova, director regional Europa Join UP!.

În ceea ce priveşte preferinţele de cazare, hotelurile de 5 stele predomină, reprezentând 85,1% din toate rezervările, urmate de hotelurile de 4 stele cu 11,7%. Hotelurile clasificate cu 4 stele+ ocupă locul trei, reprezentând 2,2% din rezervări. Majoritatea hotelurilor de 5 stele oferă facilităţi pentru copii (dacă sunt orientate către familii) sau pentru adulţi (dacă sunt hoteluri doar pentru adulţi). Durata medie a vacanţei este de 7 nopţi, oferind turiştilor oportunitatea de a se bucura pe deplin de fiecare destinaţie.

“Pentru a atinge obiectivele noastre locale, ne vom concentra pe punctele forte, vom explora destinaţii noi, de exemplu Zanzibar unde suntem singurul operator turistic care oferă zbor direct fără escală pentru alimentare; în acelaşi timp, vom implementa strategii de marketing eficiente pentru a ne susţine planurile de creştere, devenind unul dintre partenerii de călătorie cei mai recunoscuţi în câţiva ani. Un alt motiv de optimism pentru îndeplinirea acestor obiective este oferta noastră în Sharm el-Sheikh. Turiştii români iubesc Egiptul, dar această regiune în particular este nouă pe piaţă. În acelaşi timp, este bună în orice perioadă a anului, iar în ultimii ani, infrastructura a fost semnificativ actualizată şi au apărut multe locaţii noi şi interesante: de la cluburi de noapte la parcuri acvatice şi centre comerciale”, a declarat Marius Surdu, CEO al Join UP! România.  

Join UP! este un operator turistic ucrainean înfiinţat în 2010. Join UP!™ are birouri în Kazahstan, Estonia, Letonia, Lituania, Moldova, Polonia şi România, cu planuri de extindere în alte ţări europene în curând. Sediul central se află în Kiev. Organizaţiile care operează sub marca Join UP!™, împreună cu SkyUp Airlines, fac parte din grupul de afaceri UPfamily. Din 2023, au peste 1.500 de angajaţi în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.