Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa a informat joi că Autoritatea Aeronautică Civilă Română a aprobat modificarea certificatului RO – 08, deţinut de aeroport din 2017 în conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene (UE), şi regulile sale de implementare stabilite prin Regulamentul UE, prin includerea unor tipuri de aeronave de mari dimensiuni care pot opera pe aeroport.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Astfel, pe  Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa  pot fi deservite aeronave precum: Boeing B747-400/300/200/100, Boeing B777-200LR/300F/300ER, McDonnell Douglas MD 11, Airbus A330-300, Airbus A340 – 600 şi Antonov AN 124”, se arată într-un comunicat.

Dimensiunile şi rezistenţa elementelor de infrastructură aeroportuară precum şi echipamentele de care dispune aeroportul (echipamente de balizaj, de protecţie împotriva incendiilor, mijloace de comunicaţii) permit aterizarea aeronavelor long carrier şi efectuarea serviciilor de tip cargo.

Aeroportul deţine o capacitate de operare de 2 aeronave wide body sau 3 aeronave narrow – body pe oră.

Aeronavele enumerate au o capacitatea de a transporta între 200 – 530 pasageri şi cantităţi mari de marfă (în cazul AN 124, până la 150 tone cargo) pe distanţe lungi (peste 12.000 km).

”Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa prezintă un interes major în crearea unei baze pentru transportul aerian de mărfuri şi, datorită amplasării, poate deveni un aeroport de tranzit către alte continente”, spun reprezentanţii aeroportului.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.