Adidas, care a fost supusă unor presiuni financiare după ce şi-a încheiat parteneriatul profitabil pentru încălţămintea Yeezy cu Kanye West, încearcă să cuprindă o parte mai mare din piaţa sportului din SUA, a declarat şeful regional al grupului, pentru Wall Street Journal, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Vrem să dublăm toate lucrurile care sunt centrate pe SUA, în special în ceea ce priveşte sportul”, a declarat Rupert Campbell, preşedintele companiei pentru America de Nord, citat într-un interviu.

Pe lângă încheierea colaborării cu Yeezy, Adidas şi-a oprit şi colaborarea Ivy Park cu starul pop Beyoncé, potrivit informaţiilor media, contractul urmând să expire la sfârşitul acestui an.

Campbell a spus că, în timp ce Adidas va continua parteneriatele cu celebrităţi, sportul era acum punctul central al afacerilor din SUA, evidenţiind baschetul ca exemplu în care a spus că Adidas are o cotă de piaţă foarte mică.

”Deci credem că există o oportunitate acolo”, a adăugat el.

Renunţarea la Yeezy a costat Adidas vânzări de 600 de milioane de euro în trimestrul patru din 2022 şi ar putea determina producătorul german de articole sportive să înregistreze în acest an prima pierdere anuală în ultimele trei decenii, a anunţat Adidas luna trecută.

Vorbind despre piaţa generală a articolelor sportive din SUA, cea mai mare din lume, Campbell a spus: ”Trebuie să ne arătăm acreditările în acest spaţiu”.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.