Cea de-a zecea ediţie a show-ului ”Vocea României” a fost, vineri seară, lider de audienţă pe toate categoriile de public, fiind urmărită, pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, de peste 1,3 milioane de telespectatori, transmite Pro TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Vocea României” a înregistrat 10.2 puncte de rating şi 28.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 7.4 puncte de rating şi 20.3% share.

În minutul de maximă audienţă, de la 20.46, competiţia a adus în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de români.

Cea de-a treia rundă de confruntări a presupus dueluri. Şapte perechi de concurenţi au urcat pe scenă şi au luptat cu toate armele vocale pentru un loc în etapa următoare a competiţiei. 

Nouă concurenţi au reuşit să-i convingă pe antrenori - Tudor Chirilă, Loredana, Smiley şi Marius Moga - că merită să rămână la ”Vocea României” şi să continue lupta pentru marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro.

Vinerea viitoare, vor avea loc ultimele confruntări din cel de-al şaselea sezon al emisiunii ”Vocea României”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.