Twitter îi ajută pe utilizatori să se gândească de două ori înainte de a răspunde unei postări şi retestează astfel o funcţie de examinare şi revizuire a comentariilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Platforma social media, deseori criticată din cauza comportamentului abuziv al utilizatorilor, a testat iniţial această funcţie anul trecut. Compania a spus că testele au arătat că solicitările trimise au redus replicile ofensatoare.

Miercuri, compania a spus că va derula instrucţiunile pe conturile de limbă engleză utilizate de pe iOS şi Android.

Într-o postare pe blog, Twitter a spus că mesajele pe care le-a trimis au făcut ca 34% dintre utilizatori să îşi revizuiască replica iniţială sau să renunţe să mai răspundă.

Utilizatorii au compus, în medie, cu 11% mai puţine răspunsuri ofensatoare după ce au fost îndemnaţi prima dată, a spus Twitter. Pe lângă asta, ei au primit mai puţine replici ofensatoare şi dăunătoare.

Twitter a mai precizat că îndemnurile sunt concepute să ia în considerare natura relaţiei dintre contul care publică mesajul şi cel care comentează.

„Dacă două conturi se urmăresc şi îşi răspund deseori, este o probabilitate mai mare ca utilizatorii să aibă un ton referat de comunicare”, se mai arată în articolul de pe blog.

Cele mai recente statistici ale Twitter, pentru ianuarie - iunie 2020, arată că platforma a eliminat conţinut posibil ofensator publicat de pe 1,9 milioane de conturi şi a suspendat 925.700 de conturi pentru încălcarea regulilor platformei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.