Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, a înregistrat cea mai scăzută audienţă din ultimii 11 ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Meciul câştigat de New England Patriots în faţa Los Angeles Rams a fost urmărit la CBS de 98,2 milioane de telespectatori, potrivit The Hollywood Reporter.

Această cifră este cu 5% mai scăzută decât anul trecut (103,39 de milioane de telespectatori) şi reprezintă cea mai scăzută audienţă a Super Bowl din 2008.

Totalul telespectatorilor înregistraţi pentru meciul de duminică - inclusiv streamingul pe platformele digitale CBS, NFL şi Verizon şi ESPN Deportes - este de 100,7 milioane.

Per ansamblu, audienţa pe platformele de streaming a reprezentat 2,6% din total, în creştere faţă de 2018.

Pe platformele de streaming au fost înregistraţi 2,6 milioane de utilizatori pe minut, cu 30% mai mult faţă de anul trecut. 

Treizeci de secunde de publicitate difuzate în timpul finalei au costat de la 4,5 milioane de dolari, iar în pauza meciului trupa Maroon 5 a susţinut un recital, considerat „cea mai slabă reprezentaţie a unui artist la Super Bowl”.

Julian Edelman, "wide receiver" la New England Patriots, a fost desemnat cel mai bun jucător al Super Bowl 2019.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.