Serviciul de streaming Hulu a transmis că a încheiat anul 2018 cu peste 25 de milioane de abonaţi, o creştere cu opt milioane pe parcursul ultimelor 12 luni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, creşterea de 47% plasează platforma între furnizorii de produse TV cei mai populari în SUA.

Hulu este deţinut de The Walt Disney Company, Fox, Comcast şi AT&T.

Serviciul de streaming nu a precizat în anunţul făcut, citat de Variety, numărul abonaţilor exclusiv video-on-demand şi cel al abonaţilor care au pachete TV ce includ acces la conţinut VOD.

Veniturile din reclame au ajuns la 1,5 miliarde de dolari în 2018, un record pentru companie, cu mai mult de 45% faţă de anul anterior, a mai fost anunţat.

Hulu concurează cu servicii de streaming precum Netflix şi Amazon Prime Video şi a oferit reduceri mari pentru spaţiile de reclamă.

Chiar şi aşa, Hulu nu este profitabil - pierderile au crescut pe măsură ce au fost făcute investiţii în tehnologie şi conţinut. Hulu a pierdut 440 de milioane de dolari în al treilea trimestru al lui 2018, mai mult decât dublul pierderii înregistrate cu un an înainte (207 milioane de dolari), potrivit cifrelor furnizate de Comcast şi 21st Century Fox. 

În 2019, Disney va prelua 60% din Hulu, după ce va cumpăra acţiunile Fox. Comcast deţine 30%, iar AT&T WarnerMedia 10%, însă are în vedere vânzarea.

Printre cele mai cunoscute producţii Hulu se numără „The Handmaid’s Tale”, care este şi cea mai de succes, „Castle Rock”, „The Good Doctor”, „Killing Eve”, „Marvel’s Runaways” şi „Future Man”.

Serviciul VOD cuprinde 85.000 de episoade de show-uri TV, mai mult decât orice alt serviciu de streaming din SUA.

Pe partea de televiziune, în 2018 Hulu a lansat Starz, reţea ce oferă conţinut premium.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.