Serialul ”Las Fierbinţi” a fost, joi seară, lider de audienţă pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 1,9 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întreg intervalul de difuzare, între 20.30 - 21.29, informează Pro TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cel mai urmărit minut al episodului, de la 21.11, a reunit peste 2,3 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul a fost lider de audienţă cu 11,2 puncte de rating şi 29,1% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat 5,2 puncte de rating şi 13,4% share.

După episodul din sezonul al zecelea al serialului ”Las Fierbinţi”, Pro TV a difuzat o nouă parte din sezonul secund al ”Atletico Textila”. Episodul a fost urmărit de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întreg intervalul de difuzare, între 21.29 şi 22.35.

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul ”Atletico Textila” a fost lider de audienţă, cu 9,3 puncte de rating şi 25,1% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat 6,3 puncte de rating şi 17 % share.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.