Revista Glamour România va fi relansată în 2019, prioritar în format digital, cu noi strategii de conţinut şi comerciale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Condé Nast International a semnat cu un nou publisher pentru a relansa revista Glamour România, astfel, publicaţia va trece, de la 1 ianuarie 2019, sub managementul unei subsidiare a Newsroom AI, companie de tehnologie media cu un istoric cunoscut în transformare digitală, care va prelua licenţa de la Ringier România.

Noua versiune print a revistei va fi lansată în martie 2019 şi va fi primul titlu quality din România imprimat 100% pe hârtie reciclată, subliniind angajamentul luat de companie privind sustenabilitatea. Site-ul va fi activat pe 1 ianuarie 2019. Noul format urmăreşte să restabilească relevanţa brandului cu un spectru mai larg de teme abordate, vizând un public mai larg.

„Publicul Glamour se mişcă astăzi pe un ritm diferit faţă de cel de acum un deceniu, când titlul a fost lansat în România. Căutăm să ridicăm discursul cu un nou set de valori pentru un cititor mai conectat şi mai curios”, a declarat Diana Tofan, redactor-şef şi noul manager general al revistei.

Echipa editorială împrospătată este concentrată pe transformarea artei de a povesti a Glamour cu o abordare care va evolua de la mobil la print şi evenimente din viaţa reală.

Revista va sărbători 12 ani în România cu o echipă tonică, strategii de conţinut şi comerciale, format digital prioritar, ediţii trimestriale în format print şi şase evenimente planificate pe tot parcursul anului.

​Condé Nast International este angajată în reducerea dependenţei brandului de distribuirea în social media, favorizând accesul la homepage în căutarea unui public mai retrâns, foarte angajat şi influent. Oferta digitală a Glamour va fi de a renunţa la toate produsele mainstream, precum afişarea de reclame, favorizand conţinutul propriu şi formatele bazate pe experienţă.

„Vom introduce o nouă generaţie de produse comerciale realizate în întregime pentru utilizatorii mobili”, a explicat Iulia Paraschivescu, care conduce divizia Comercial.

Condé Nast International (CNI) stabileşte un etalon pentru excelenţa în activitatea editorială cu branduri de marcă în print şi digital precum Vogue, Vanity Fair, GQ, Wired şi AD. Produsele sale ajung la peste 270 de milioane de consumatori din Europa, Orientul Mijlociu, Asia şi America Latină. CNI are sediul la Londra şi operează în China, Japonia, Taiwan, India, Rusia, Italia, Franţa, Spania, Germania, Marea Britanie şi Mexic. Pe lângă cele 30 de branduri publicate, deţine o divizie de licenţiere şi restaurante cu parteneri locali în 17 pieţe, Condé Nast International Luxury Conference şi câteva societăţi în domeniul educaţiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.