Reality show-ul „Exatlon”, difuzat de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, sâmbătă seară, în intervalul orar 20.15 – 23.15, în care a fost urmărit de 2.188.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Exatlon” a condus topul audienţelor la nivel naţional cu 12,2 puncte de rating şi 24,7% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat, în acelaşi interval orar, televiziunea Pro TV, cu 6,8 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D. 

Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” a fost lider cu 10,1 puncte de rating şi 24,8% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 9,1 puncte de rating şi 22,1% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Exatlon” a fost lider de audienţă cu 10,2 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 7 puncte de rating şi 14,7% cotă de piaţă.

Lupta care s-a dus între echipa României şi cea a Turciei la „Exatlon” era urmărită, în minutul de maximă audienţă, 21.30, de 2.530.000 de telespectatori.

Echipa României a pierdut în faţa echipei Turciei, cu scorul de 10-6, de multe ori departajarea făcându-se la fracţiuni de secundă.

Următoarea ediţie „Exatlon” va fi difuzată duminică seară, de la ora 19.45.

Emisiunea va fi difuzată cinci zile consecutiv, de sâmbătă până miercuri, de la ora 19.45, de Kanal D. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.