Televiziunea Pro TV a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, cu serialul „Las Fierbinţi”, în intervalul de difuzare 20.30 - 21.30, şi cu emisiunea „Ferma vedetelor”, în intervalul orar 21.32 – 23.28.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul „Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.165.000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând 12,1 puncte de rating şi 27,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 6 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a obţinut 11,3 puncte de rating şi 37,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 4,1 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

La nivel urban, serialul a obţinut 11,1 puncte de rating şi 26,3% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 5,2 puncte de rating şi 12,4% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 21.12, serialul „Las Fierbinţi” era urmărit de 2.708 .000 de telespectatori la nivel naţional.

„Ferma vedetelor” a fost urmărită de 1.534.000 de telespectatori la nivel naţional, segment de public pe care emisiunea a înregistrat 8,6 puncte de rating şi 21,3% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 6,5 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

Pe segmentul de public comercial, „Ferma vedetelor” a înregistrat 8,4 puncte de rating şi 26,2% cotă de piaţă, pe cel de-al doilea loc în top situându-se Kanal D, cu 4,8 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a obţinut 7,6 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă, cel de-al doilea loc în clasament fiind ocupat de Kanal D, cu 5,6 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.46 la nivel naţional, „Ferma vedetelor” era urmărită de 1.988.000 de telespectatori.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.