Pro TV a fost lider de audienţă în prima săptămână a lunii august în Prime Time iar Kanal D a ocupat primul loc, duminică, cu emisiunea concurs "Roata Norocului", conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pro TV a fost lider de audienţă în prima săptămână a lunii august în Prime Time (orele 19.00 - 23.00) şi a înregistrat 6.6 puncte de rating şi 27.1% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 3.4 puncte de rating şi 14.1% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 şi 49 de ani, din mediul urban, Pro TV a condus topul televiziunilor cu 5.2 puncte de audienţă şi 25.7% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.9 puncte de rating şi 14.3% share.

În privinţa divertismentului, prima opţiune a telespectatorilor, duminică, a fost „Roata Norocului” de la Kanal D, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Duminică, Kanal D a ocupat prima poziţie în topul televiziunilor, la nivelul întregii ţări. Ediţia de duminică a show-ului, prezentat de Bursucu şi  Ana-Maria Barnoschi, i-a avut ca invitaţi pe Ilan şi Alina Laufer. 

Ieri, în intervalul orar 20.00 - 22.10, Kanal D a fost lider de piaţă cu "Roata Norocului", staţia TV acumulând 6,0% puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă, la nivelul întregii ţări, şi 4,9% puncte de rating şi 15,4% cotă de piaţă, în rândul publicului de la oraşe, conform Kantar Media România. În rândul publicului comercial, Kanal D a fost pe locul al doilea, înregistrând 3,1% puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă.

Peste 1 milion (1.059.000) de români, din întreaga ţară au urmărit duminică, în medie, emisiunea „Roata Norocului". Mai mult de 1,5 milioane (1.575.000) de privitori au fost înregistraţi în minutul de aur, la ora 21.51. 

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.