Prinţul Harry a acceptat scuzele şi despăgubirile "substanţiale" din partea agenţiei de ştiri dedicată celebrităţilor Splash News, după ce aceasta a publicat, la începutul lunii ianuarie, fotografii realizate din elicopter cu locuinţa sa, a anunţat Palatul Buckingham.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Imaginile arătau în special o parte din interiorul acestei reşedinţe, de la ferma Cotswolds din Oxfordshire, pitorească regiune din vestul Angliei. 

Potrivit presei britanice, locuinţa este închiriată de prinţ şi de soţia sa, Meghan. 

Difuzarea lor în cotidianul The Times, între altele, "a compromis grav siguranţa" cuplului, a declarat joi Gerrard Tyrrell, avocatul nepotului reginei Elizabeta a II-a, în faţa Înaltei Curţi de la Londra, potrivit documentului judiciar transmis de palat. 

Harry şi Meghan, care au ales această reşedinţă datorită "nivelului de intimitate ridicat" pe care îl oferă nu mai sunt de acum "în măsură" să o ocupe, a afirmat el. 

Ca urmare a unei acţiuni în justiţie intentată de prinţ, agenţia Splash "a acceptat să plătească o sumă substanţială despăgubiri şi costuri de judecată şi i-a prezentat scuze" prinţului Harry, a precizat avocatul, calificând Spalsh drept agenţie de "paparazzi".  

Prinţul, foarte urmărit de tabloide, a acceptat scuzele, a adăugat Palatul Buckingham, în comunicat. 

Harry şi Meghan locuiesc în prezent la Frogmore Cottage, în interiorul castelului Windsor, la 40 de kilometri de Londra, unde îl cresc pe fiul lor, Archie, născut la 6 mai.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.