Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit, vineri seară, ”Vocea României”, emisiunea de la Pro TV fiind lider de audienţă pe toate catgoriile de public.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit competiţia muzicală, iar în minutul de maximă audienţă - de la 21.39 - emisiunea a adus în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români, transmite postul de televiziune.

A treia ediţie a noului sezon „Vocea României” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 9,2 puncte de rating şi 28,9% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5,6 puncte de rating şi 17,6% share.

Juriul, format din Tudor Chirilă, Smiley, Loredana şi Adrian Despot, a ales alţi opt concurenţi pentru a merge mai departe în competiţie. Antrenorii şi-au împărţit vocile în cea de-a treia rundă de audiţii pe nevăzute, câte două pentru fiecare echipă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.