Cel de-al doilea val de audienţe al anului 2025 validează încă o dată relevanţa posturilor radio din portofoliul Campus Media TV. Potrivit studiului efectuat de Mercury Research şi Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES) în perioada 28 aprilie – 17 august 2025, Digi FM, PRO FM, Dance FM şi Digi24 FM adună zilnic peste 2,23 milioane de ascultători la nivel naţional, performanţă care plasează Grupul printre cele mai influente voci din peisajul media autohton.
Cele mai recente date statistice certifică poziţia Digi FM de lider incontestabil al trustului, cu 1,44 milioane de ascultători şi o cotă de 6,4%. Postul înregistrează cea mai mare ascensiune din acest val şi continuă să atragă tot mai mult publicul comercial printr-un mix de ştiri esenţiale, divertisment de calitate şi muzică „curată”.
În acelaşi timp, Digi24 FM bifează un salt remarcabil, reuşind să îşi dubleze cifrele într-un singur an şi să depăşească pragul de 50.000 de români care aleg în fiecare zi subiecte de actualitate, prezentate cu claritate şi credibilitate. Alături de staţiile PRO FM şi Dance FM, cu sute de mii şi, respectiv, zeci de mii de fani, întreaga reţea media a trustului demonstrează coerenţă strategică şi o capacitate de adaptare la gusturile variate ale publicului.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
„Rezultatele arată că publicul răspunde la autenticitate şi consistenţă. Digi FM este astăzi radioul cu cea mai mare creştere din România pentru că nu a făcut compromisuri şi a rămas fidel misiunii: ştiri corecte, divertisment inteligent şi muzică pentru oameni activi. Este dovada că şi în radio încrederea se câştigă zi de zi”, a declarat Cetin Raşit, director de programe Digi FM.

La rândul său, Marius Tian, redactor-şef Digi24 FM, a subliniat: „Audienţa noastră s-a dublat într-un singur an, iar acest lucru vorbeşte despre dorinţa publicului de a asculta ştiri echilibrate, prezentate cu profesionalism. Este încurajator să vedem că există un apetit real pentru un jurnalism radio de calitate, care nu face rabat de la principii”.
Evoluţia Campus Media TV confirmă că audienţa se poate construi fără compromisuri, prin integritate editorială, consecvenţă şi respect faţă de public. Creşterea constantă în sondaje şi menţinerea poziţiilor în topul preferinţelor românilor se datorează jurnalismului făcut cu responsabilitate, conţinutului diversificat şi unui playlist atent selectat, nu senzaţionalului sau artificiilor facile.
Campus Media TV. Da, se poate!
Despre Campus Media TV
Parte a Grupului DIGI, trustul Campus Media TV include posturile Digi FM, PRO FM, Dance FM şi Digi24 FM şi acoperă un portofoliu diversificat de formate radio, pliate pe segmente de public diferite. Cu o abordare orientată către ascultător, staţiile radio ale Grupului livrează zilnic conţinut relevant şi actual, într-o combinaţie dinamică de ştiri, muzică şi divertisment.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.