Kanal D a fost lider de audienţă cu ediţia de duminică seară a reality show-ului „Survivor România" pe toate categoriile de public monitorizate, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Jocul pentru recompensă a fost urmărit, în medie, de mai mult de 1,8 milioane (1.853.000) de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut al difuzării, conform datelor furnizate de Kantar Media.

În minutul de aur, atins la 21:47, mai mult de două milioane şi jumătate (2.511.000) de telespectatori urmăreau „Survivor România".

Duminică, în intervalul orar 19:59 - 00:05, Kanal D a fost lider de audienţă, cu 10,5% rating şi 24,9% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, 8,1% rating şi 19,7% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,1% rating şi 21,8% cotă de piaţă, pe targetul Comercial.

Publicul a decis şi Starlin, din echipa Războinicilor, a părăsit competiţia, fiind concurentul care a întrunit cele mai puţine voturi din partea telespectatorilor. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.