Postul britanic ITV a câştigat drepturile pentru difuzarea interviului acordat de prinţul Harry şi soţia lui, Meghan Markle, jurnalistei Oprah Winfrey, potrivit Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

ITV a câştigat drepturile asupra programului special CBS în faţa unora ca Sky şi Discovery. 

Acesta va fi primul interviu al ducilor de Sussex după ce au anunţat, anul trecut, că renunţă la îndatoririle regale.

Potrivit unor surse, ITV ar fi plătit în jur de 1 milion de lire sterline pentru aceste drepturi.

Programul special de 2 ore va fi difuzat de CBS duminică, în prime time, iar de ITV, luni, la ora 21:00.

Kevin Lygo, directorul Media & Entertainment al ITV, a declarat: „Acest interviu este deja un subiect de discuţie naţional şi ITV este încântat să poată oferi publicului britanic ocazia de a-l vedea”.

Cu câteva zile înainte de difuzarea interviului, foştii consilieri regali ai lui Markle au lansat acuzaţii de hărţuire la adresa ei, după cum a scris The Times. Publicaţia a scris miercuri că fosta actriţă a îndepărtat doi asistenţi personali şi că „subminina încrederea unui al treilea membru al echipei”. 

BBC nu a participat la această licitaţie. Postul naţional britanic va transmite pe 7 martie, în aceeaşi zi cu interviul CBS, discursul anual al reginei cu ocazia Zilei Commonwealth-ului.

În prezent, reţeaua derulează o anchetă privitor la interviul acordat de prinţesa Diana în 1995 jurnalistului Martin Bashir pentru emisiunea „Panorama”. Fratele prinţesei Diana, Earl Spencer, a susţinut anul trecut că Bashir s-a folosit de declaraţii bancare falsificate pentru a o convinge să acorde interviul.

ITV a difuzat în octombrie 2019 „Harry and Meghan: An African Journey”, program în care jurnalistul Tom Bradby, unul dintre aliaţii prinţului Harry în presa britanică, a întrebat-o pe Markle dacă se simte bine. Gestul a mulţumit-o pe Markle, care a făcut referire la asta şi în editorialul publicat ulterior în New York Times.

În urmă cu două săptămâni, Palatul Buckingham a confirmat că prinţul Harry şi soţia lui nu mai sunt membri activi ai familiei regale.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.