Emisiunea „Vocea României” a fost urmărită vineri seară, la Pro TV, de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori şi a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 7,5 puncte de rating şi 26,4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 4,5 puncte de rating şi 15,7% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, aproximativ 1,5 milioane de telespectatori au urmărit a şaptea rundă de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României”, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20:58, mai mult de 1,9 milioane de români vizionau emisiunea.

Şase concurenţi au ajuns în echipele antrenorilor Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu.

Săptămâna viitoare va avea loc o nouă rundă de audiţii pe nevăzute.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.