Emisiunea ”Visuri la cheie”, difuzată de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă, miercuri seară, în intervalul orar 20.30 – 22.30, în care a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cea de-a zecea ediţie a emisiunii a fost urmărită de 1.790.000 de telespectatori la nivel naţional şi a înregistrat 10 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, în timp ce al doilea loc în clasament a fost ocupat de Kanal D, cu 7,3 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 11,1 puncte de rating şi 29,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,5 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Visuri la cheie” a obţinut 10,2 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,5 puncte de rating şi 13,5 cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 22.11, emisiunea ”Visuri la cheie” era urmărită de 2.175.000 de telespectatori la nivel naţional.

Următoarea ediţie ”Visuri la cheie” va fi difuzată de Pro TV miercuri, de la ora 20.30 şi va prezenta transformarea locuinţei unei familii cu şase copii din localitatea Niculeşti, judeţul Dâmboviţa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.