Emisiunea „Românii au talent”, difuzată de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, vineri seară, în intervalul de difuzare 20.29 – 23.33, în care a fost urmărită de peste 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul a fost urmărit de 2.572.000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând 14,4 puncte de rating şi 34,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 6,2 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV. 

Pe segmentul publicului comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea „Românii au talent” a înregistrat 14,1 puncte de rating şi 43,6% cotă de piaţă, de peste trei ori mai mult decât postul de televiziune care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, Kanal D. Această televiziune a obţinut, în acelaşi interval de difuzare, 4,1 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea „Românii au talent” a înregistrat 14,1 puncte de rating şi 34,1% cotă de piaţă. Cel de-al doilea loc în top a fost ocupat de Kanal D, care a obţinut 5,9 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, 22.08, emisiunea era urmărită de 3.283.000 de telespectatori. 

Vinerea viitoare, de la 20.30, Pro TV va difuza ultima ediţie de preselecţii din sezonul 8 „Românii au talent”.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.