Emisiunea „Exatlon” a fost urmărită, sâmbătă, de peste 1,9 milioane de telespectatori, iar Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor la nivel Naţional şi All Urban.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ceea ce priveşte publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, postul de televiziune s-a clasat pe locul al doilea, cu 8,0% rating şi 20,7% cotă de piaţă, după Pro TV, care a avut 9,5 rationg şi 24,7% cotă de piaţă. Pe locul al treilea s-a situat Antena 1, cu 3,9% rating şi 10% cotă de piaţă.

Postul Kanal D a fost pe primul loc la nivelul publicului Naţional, cu 11,1% rating şi 22,5% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmărită de 1.993.000 de spectatori, şi pe All Urban, cu 8,7% rating şi 18,1% cotă de piaţă, conform datelor furnizate de Kantar Media România şi transmise de postul TV. 

În minutul de aur, înregistrat la 23.01, peste două milioane de telespectatori  - 2.071.000 - urmăreau emisiunea „Exatlon”.

La nivel Naţional, locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV, cu 1.220.000 de telespectatori, şi Antena 1, cu 639.000 de telespectatori.

Kanal D s-a plasat pe locul al doilea în topul audientelor, la nivelul întregii zile de sâmbătă, pe toate targeturile monitorizate.

Următoare ediţie „Exatlon” va fi difuzată duminică, de la ora 19.45, la Kanal D.  
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.