Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, miercuri seară, în intervalul de difuzare 20.05 – 23.03. Show-ul a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Emisiunea a fost urmărită de 1.547.000 de telespectatori la nivel naţional, obţinând 8,7 puncte de rating şi 20,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top, în acelaşi interval orar, s-a situat Antena 1, cu 6,4 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează Kanal D.
Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 7,1 puncte de rating şi 21,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,2 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă.
26 mai - Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie - Perspectivele macroeconomice și fiscale ale României
La nivel urban, „Exatlon” a obţinut 7,6 puncte de rating si 17,6% cotă de piaţă, pe cel de-al doilea loc în clasament situându-se Antena 1, cu 6,3 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.