Discovery va filma, pe 3 octombrie, o producţie de realitate virtuală la Castelul Corvinilor, iar conţinutul va fi disponibil pe platforma Discovery VR şi pe site-ul castelului, la finalul lunii octombrie, cu ocazia sărbătorii Halloween.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pentru buna desfăşurare a filmărilor, Castelul Corvinilor va fi închis pentru vizitare pe durata zilei de luni, informează postul de televiziune.

Ideea realizării materialului - ”Castelul bântuit” - a venit ca urmare a unei competiţii interne, realizate de Discovery la nivel internaţional. Din echipa care va realiza materialul vor face parte experţi din Statele Unite, România şi Marea Britanie.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

“Mă bucur că ţara noastră este o sursă constantă de resurse şi inspiraţie pentru colegii din alte ţări şi că iniţiativele de a realiza conţinut aici sunt din ce în ce mai multe, mai ales după filmările recente pentru «Harley and the Davidsons» din România. Prin acest nou proiect avem şansa de a promova încă una dintre atracţiile României”  a spus Ada Roseti, director de programe Europa Centrală şi de Est.

Destination America, una dintre televiziunile Discovery din Statele Unite,va prelua o parte din conţinutul video realizat cu această ocazie – materiale de tip making of şi interviuri cu echipa de filmare, precum şi cu ghizii Castelului.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) deţine un portofoliu de branduri premium care oferă conţinut de non-ficţiune, sportiv şi pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonaţi la platformele sale pay-TV şi free-to-air din peste 220 de ţări şi teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum şi OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină şi Eurosport, lider în furnizarea de conţinut sportiv premium, relevant local, în Europa. Discovery oferă conţinut pe toate ecranele, prin intermediul  Discovery VR, Seeker şi SourceFed Studios, precum şi prin servicii OTT şi de tipul TV Everywhere, precum Eurosport Player, Dplay, Discovery K!ds Play şi Discovery GO. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.