Discovery Media a anunţat marţi că a adăugat Eurosport 2 în portofoliul de staţii deschise pentru publicitate în România. Astfel, începând cu 6 noiembrie, clienţii au la dispoziţie oportunităţi de publicitate şi pe Eurosport 2.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Discovery România anunţă astăzi că, începând cu luna noiembrie 2018, Discovery Media va găzdui şi gestiona vânzările de publicitate autohtonă şi pentru staţia Eurosport 2”, se arată şi în comunicat.

Astfel, Eurosport 2 se adaugă portofoliului Discovery Media în România, care administra pănă în prezent staţiile Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Animal Planet, National Geographic, Nat Geo Wild, Bollywood TV.

”Pentru Discovery Media, acest lucru reprezintă o creştere a cotei de piaţă cu 5%, împreună cu mărirea portofoliului local, care astfel va cuprinde opt staţii TV deschise pentru publicitate locală”, se arată în comunicat.

Compania a anunţat că Eurosport 1 şi Eurosport 2 se clasează în top zece staţii TV din România în ceea ce priveşte afinitatea pentru telespectatorii cu studii superioare şi statut social ESOMAR AB.

”Cu un target în principal masculin, Eurosport 2 se adresează totodată şi publicului feminin, prin intermediul mai multor competiţii precum cele de tenis, atletism, dar şi al sporturilor de iarnă. Printre cele mai urmărite competiţii la Eurosport 2 se numără: World Snooker, cursele de ciclism şi motorsport, Liga Nord-Americană de fotbal – MLS”, se arată în comunicat.

Iulia Popa, senior sales manager Discovery România, a spus că nevoia clienţilor de a comunica unui public iubitor de sport, competiţiile premium disponibile, precum şi diversitatea acestora, au determinat compania să extindă portofoliul Discovery Media.

”Eurosport 2 completează experienţa şi pasiunea pentru sport adusă de brand-urile noastre, contribuind la creşterea ofertei TV pe piaţa de media. Împreună cu expertiza echipei locale Discovery Media ne dorim să aducem un plus de valoare clienţilor care aleg asocierea cu segmentul de sport din România”, a declarat Iulia Popa.

Printre audienţele de top înregistrate la Eurosport 2 în 2018, partida din sferturile de finală ale turneului de la Roland Garros dintre Simona Halep şi Angelique Kerber este unul dintre cele mai bune exemple.

Duelul transmis de Eurosport 2 a avut o cotă de piaţă de 7,7%, atingând un rating de 1%. De asemenea, şi meciul dintre Roger Federer şi maghiarul Márton Fucsovics din turul 4 de la Australian Open a înregistrat o cotă de piaţă de 8,2% şi un rating de 1%, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.