Discovery Channel România a înregistrat, în luna noiembrie, o importantă creştere a audientei şi a cotei de piaţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În noiembrie, postul a înregistrat o creştere cu 41% a ratingului şi cu 33% a cotei de piaţă, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019, respectiv +24% rating şi +11% cota de piaţă, comparativ cu luna precedentă (octombrie).

Această creştere a făcut ca noiembrie să fie cea mai bună lună din punct de vedere a audienţei în 2020 şi a doua cea mai bună lună din ultimii cinci ani. Această performanţă a consolidat poziţia de lider a Discovery Channel în prime time, din august până în prezent, în categoria televiziunilor cu emisiuni inspirate din realitate.

Printre emisiunile preferate de români s-au numărat: „Maşini pe alese: Modele de vis”; „Test de supravieţuire în doi”; „Comori arhitecturale recuperate”; „Alaska: Ultima frontieră” şi „O nouă şansă în sălbăticie”. A fost atras şi un segment nou de public din categoria 25-34 de ani, care a crescut cu 70%. În plus, 44% dintre spectatorii Discovery Channel din România provin din rândul populaţiei cu studii superioare.

Discovery Channel România a reuşit de asemenea să crească timpul mediu de vizionare pe staţie, până la 47 de minute, o creştere de 5% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Acest lucru clasează Discovery Channel pe locul al doilea, după HGTV, staţie aflată tot in portofoliul Discovery.

În luna decembrie, Discovery Channel România prezintă show-uri precum: „Goana după aur: Furia apelor”, „100 de zile în sălbăticie”, „Triunghiul Bermudelor: Ape blestemate”, „Mistere din adâncuri” şi „NASA: cazuri neelucidate”.

Discovery Channel Romania va începe 2021 cu episoade noi şi mai multe premiere. Între ele se numără al doilea sezon din „Miliardar sub acoperire”, care urmăreşte trei miliardari care încearcă să-şi clădească o avere plecând de la zero, documentarul „Lincoln: Portretul pierdut” şi „Everest: Misterul primului cuceritor”, ambele parte din seria „Undiscovered”. Mike Rowe va reveni într-o nouă emisiune: „Meserii murdare: Echipa se întoarce”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.