Cinemaraton, post de televiziune care prezintă filmele româneşti de ieri şi de azi, a intrat în monitorizarea Kantar Media, care măsoară audienţele în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În prima săptămână de măsurare a audienţei, Cinemaraton a înregistrat cifre notabile.

Media naţională înregistrată a fost de 0.10 rating pe întreaga zi şi 0.12 în prime time. În cele cinci zile, între 1 şi 5 mai, aproximativ 1 milion de telespectatori (948.000) au urmărit programele Cinemaraton.

Cele mai vizionate filme pe targetul 18 - 49 urban au fost: „Revanşa” - 0.13 rating şi 1.2 % share, „Între oglinzi paralele” - 0.12 rating şi 2.3 % share, „Calea Victoriei sau cheia viselor” - 0.09 rating şi 0.4% share, „Trei zile şi trei nopţi” - 0.09 rating şi 0.4% share şi „Raliul” - 0.09 rating şi 1% share.

Cinemaraton face parte din Grupul Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT.RO, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST) şi 7 site-uri (looksport.ro, lookplus.ro,  lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.