Grupul internaţional de media Antenna, cu investiţii şi operaţiuni în America de Nord, Europa şi Australia, a achiziţiat canalele de televiziune AXN, Sony şi Viasat din Europa Centrală şi de Est şi servicii on demand.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noile canale de divertisment achiziţionate şi serviciile on demand ating o rată de penetrare de 90% a pieţei de televiziune, cu peste 24 de milioane de abonaţi în 12 teritorii: Polonia, Ungaria, Cehia, România, Bulgaria, Slovacia, Croaţia, Serbia, Slovenia, Bosnia şi Herţegovina, Macedonia de Nord şi Muntenegru.

Cele 22 de canale, care includ brandurile consacrate AXN şi Viasat, oferă o combinaţie generoasă de producţii originale şi programe internaţionale de la studiouri importante, incluzând Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney şi eOne, care inspiră un număr însemnat de fani loiali, dedicaţi, cu o afinitate puternică pentru brand.

Antenna Group va căuta să lărgească oferta pe fiecare canal, oferind ştiri şi divertisment, incluzând conţinut de la studiouri de top, dar şi conţinut produs la nivel local, pentru a asigura creşterea cu succes a audienţei şi pentru a maximiza distribuţia.  Antenna Group este interesată de noi oportunităţi de investiţie în zona companiilor de producţie, canalelor TV sau serviciilor OTT în regiune.

Antenna Group ajunge în prezent la o audienţă globală care depăşeşte 150 de milioane de persoane. În Europa Centrală şi de Est, Antenna Group are un palmares unic de investiţii, reuşind să creeze o valoare excepţională de peste 1 miliard de euro în Serbia, Muntenegru, Bulgaria, România şi pieţele din estul Europei. Având o vastă experienţă în zona de investiţii în TV şi conţinut de peste 30 de ani, grupul este ideal poziţionat pentru a dezvolta mai departe canalele TV recent achiziţionate. 

„Pe măsură ce Antenna Group continuă să investească în oportunităţi media la nivel global, regiunea Europei Centrale şi de Est rămâne un focus pentru noi. Am investit în această regiune de peste 20 de ani, cu scopul de a oferi cel mai bun conţinut de divertisment şi ştiri la nivel local. Această achiziţie este încă un pas în această direcţie, oferind, în acelaşi timp noi, posibilităţi de creştere pe aceste pieţe”, a declarat Theodore Kyriakou, preşedintele Antenna Group.

Antenna Group este o organizaţie internaţională de media, conţinut şi divertisment, care deţine şi operează un portofoliu diversificat de active media globale pe mai multe platforme: televiziune, OTT, radio, digital, muzică, publishing şi educaţie în Europa, America de Nord şi Australia. Antenna a fost unul dintre primii investitori în Facebook, Twitter şi Spotify. 

Sony Pictures Television (SPT) este unul dintre cei mai importanţi furnizori de conţinut din industria televiziunii, producând, distribuind şi administrând programe la nivel mondial, pentru fiecare gen şi pentru fiecare platformă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.