Therme Bucuresti anunta deschiderea pentru public a pasajului suprateran peste DN1. Noul pasaj rutier, construit la iniţiativa si prin investitia grupului de firme Therme, este mai mult decât o soluţie de trafic – este un proiect de infrastructura de wellbeing care îmbunătăţeşte mobilitatea, siguranţa şi conectivitatea unei zone aflate în continuă dezvoltare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Realizat de RETTER Projectmanagement SRL, în colaborare cu SSF RO, echipa de arhitecţi Therme Arc si Axdrom, pasajul integrează eficienţa tehnică cu o estetică urbană modernă, punând oamenii şi nevoile lor de accesibilitate în centrul designului.

Acces mai uşor, trafic mai fluid, comunitate mai bine conectata

Noul pasaj suprateran, impreuna cu drumurile de acces si infrastructura suport, realizate in urma unei investitii totale de 5 milioane de euro, creează o legătură rutieră sigură şi rapidă între DN1 şi incinta Therme. Acest nou pasaj suprateran permite virajul direct către Bucureşti, scade timpul de aşteptare pentru şoferi şi reduce congestionarea într-una dintre cele mai aglomerate zone rutiere. Pasajul are o lungime totala de 45 m şi o lăţime de 13 m si include două benzi de circulaţie auto şi un trotuar pietonal de 1,1 m. Podul are si o estetică vizuală atent gândită. Designul său – curat, robust şi vizual integrat – adaugă valoare urbană zonei prin iluminat ambiental şi o geometrie elegantă a grinzilor metalice.

Premieră în infrastructura rutieră din România: pasaj construit integral la sol şi montat într-o singură noapte

Pentru a reduce disconfortul participanţilor la trafic, structura pasajului a fost realizată integral la sol, in premiera pentru Romania, pe o platformă temporară adiacentă DN1, şi montată pe poziţie într-o singură noapte, într-un interval de doar 6 ore – o premieră pentru infrastructura rutieră din România.

Această performanţă a fost posibilă datorită unei colaborări interdisciplinare exemplare între echipa de execuţie (Retter), compania de macarale (Deme), proiectantul general (SSF RO), arhitecţii (Therme Arc),  AXDROM, responsabil de infrastructura si drumuri, beneficiarul (Therme Nord Bucureşti) şi toate autorităţile implicate, inclusiv Poliţia Rutieră.

Soluţia modulară cu elemente prefabricate (grinzi metalice, antretoaze compozite şi plăci din beton armat) a permis o execuţie rapidă, precisă şi sustenabilă, fără întreruperi semnificative ale circulaţiei într-un nod rutier esenţial.

Un exemplu functional si estetic de infrastructură pentru viitor

Pasajul peste DN1 este parte dintr-o viziune mai amplă de dezvoltare urbană responsabilă, în care infrastructura sprijină mobilitatea durabilă, siguranţa rutieră şi bunăstarea comunităţii.

Therme Bucureşti investeşte nu doar în relaxare şi sănătate, ci şi în infrastructură modernă care conectează comunităţi, sprijină dezvoltarea regională şi contribuie la un viitor urban sustenabil.

Despre Therme Bucureşti

Therme Bucureşti este cel mai mare Therme din Europa, construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, având o suprafaţă totală indoor de peste 34000 mp şi o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor. Centrul găzduieşte cea mai mare grădină botanică din România, cu peste 1500 de palmieri si 880.000 plante. Proiectul excelează prin magnitudine, unicitate şi o serie de puncte forte: este cel mai mare centru de recreere şi wellness din Europa, cu servicii şi ambianţă de lux la preţuri accesibile, cu cele mai înalte standarde din punct de vedere arhitectural, tehnic, sănătate şi relaxare din lume, construit de la zero. Centrul beneficiaza de 3 zone distincte, Galaxy, The Palm si Elysium, fiecare cu atracţii unice şi cu restaurant propriu, 10 piscine indoor si outdoor, 10 saune uscate şi umede, 2 parcuri tematice şi 2 plaje:Sands of Therme, în suprafaţă de 30.000 mp, şi plaja Galaxy, în suprafaţă de 7500 mp.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.