DEICHMANN îşi continuă cursul de creştere în România. Retailerul de încălţăminte a încheiat anul financiar 2023 cu o creştere a vânzărilor de peste 11 procente la 662 milioane lei, inclusiv TVA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
De asemenea, compania a doborât un record cu numărul de perechi de pantofi vândute. Pentru prima dată, peste patru milioane de perechi de pantofi au fost vândute în magazine (2022: 3,97 milioane de perechi). DEICHMANN îşi confirmă astfel rolul de lider de piaţă în sectorul comerţului cu amănuntul de încălţăminte din România.
Compania operează acum 118 magazine în întreaga ţară, precum şi un magazin online şi are 850 de angajaţi.
Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
 
„Privim în urmă la un an de succes. Raportul calitate-preţ, diversitatea de mărci şi expertiza în modă – acestea sunt trei dintre punctele forte ale companiei DEICHMANN cu care câştigăm puncte ca retailer pentru întreaga familie şi cu care am convins şi anul trecut”, spune Directorul General Daniel Popa.
Clienţii se pot baza pe preţurile convenabile, deja obişnuite la DEICHMANN, regăsite atât în magazine, cât şi în online shop. Compania a intrat pe piaţa din România în 2007 şi de atunci s-a dezvoltat constant.
 
Programul de fidelizare a clienţilor DEICHMANN Plus, care a fost lansat în România în urmă cu un an, a demarat bine. În cadrul programului, clienţii primesc multe avantaje la înregistrare, reduceri exclusive în perioada promoţiilor, puncte pentru fiecare vizită sau achiziţie în magazinele noastre, vouchere cu ocazia zilei de naştere şi multe alte oferte atractive.
DEICHMANN a fost, de asemenea, pe gustul iubitorilor de pantofi în 2023 cu gama sa la modă şi campaniile de succes, reuşind să pună accente speciale cu promoţiile din cadrul acestor campanii. Compania reuşeşte, de asemenea, să atragă grupuri suplimentare de cumpărători cu mărci noi precum şi cu mărci sub licenţă, bine-cunoscute, cum ar fi Tamaris. De asemenea, are de ceva timp în sortiment mărci precum Esprit, Crocs, Tom Tailor, Skechers şi Bench.
 
Brandurile sport care au fost prezente de mult timp la DEICHMANN, precum Adidas, Puma, Nike şi Fila, continuă să aibă o mare relevanţă pentru clienţi. Toate acestea completează portofoliul de mărci proprii într-un mod semnificativ şi asigură că DEICHMANN rămâne un însoţitor la fiecare pas al oamenilor din multe generaţii.
 
Cumpărăturile la DEICHMANN trebuie să îţi facă plăcere. Prin urmare, cel mai mare retailer de încălţăminte din Europa investeşte şi într-o reţea atractivă de magazine cu un design modern. Noul concept de magazin se caracterizează printr-un aspect modern, o senzaţie de spaţiu generos, tonuri delicate de culori şi mult spaţiu pentru pantofi sport. Există deja un număr de 22 magazine cu noul concept în România. Anul trecut au fost deschise în total 7 magazine noi iar alte 10 au fost modernizate.
 
Anul acesta sunt planificate 6 magazine noi, iar 8 vor fi renovate în conformitate cu noul concept de design al magazinului.
 
Ofertele digitale şi omnichannel completează în mod semnificativ serviciul pentru clienţi oferit de echipele din magazine. “Ne păstram angajamentul continuu faţă de inovaţie şi faţă de experienţa clienţilor şi ne bucurăm să anunţăm introducerea noului nostru serviciu omnichannel: Click & Collect”, declară Daniel Popa. „Începând cu a doua jumătate a acestui an, clienţii noştri vor putea beneficia de această modalitate convenabilă şi flexibilă de achiziţionare a produselor preferate”. 
 
Serviciul Click & Collect va oferi clienţilor posibilitatea de a comanda online şi de a ridica produsele dorite de la magazinul lor Deichmann preferat, oferindu-le astfel o experienţă de cumpărături integrată şi plăcută. Daniel Popa adaugă: ”Această inovaţie reflectă angajamentul nostru de a oferi cele mai bune soluţii pentru nevoile clienţilor noştri şi consolidarea poziţiei noastre ca lider de piaţă în retail-ul de încălţăminte”.
 
În plus, DEICHMANN continuă transformarea afacerii sale online şi omnichannel cu un Enterprise-Shopsystem de la SCAYLE. Într-o lume în continuă schimbare şi evoluţie, DEICHMANN se adaptează rapid pentru a răspunde nevoilor clienţilor, adoptând platforma nouă, Scayle, începând cu luna octombrie 2023. Platforma decuplează backend-ul şi frontend-ul, permiţând inovaţii mai rapide şi scalare eficientă, creând experienţe personalizate pentru clienţi.
 
DEICHMANN se implică
A ajuta oamenii nevoiaşi face parte din declaraţia de misiune corporativă DEICHMANN: „Compania trebuie să servească oamenilor”. Prin urmare, Deichmann România este implicată în diverse proiecte sociale de anvergură, în special în sectorul umanitar. Proiectele noastre sunt orientate spre cele mai mari nevoi sociale, inclusiv prevenirea abandonului şcolar, sprijinirea copiilor din medii defavorizate, sprijinirea persoanelor cu dizabilităţi neuromotorii şi integrarea pe piaţa muncii a persoanelor greu de angajat.
 
DEICHMANN continuă să crească la nivel internaţional în al 111-lea an al său, cu mărci de top şi preţuri de top
DEICHMANN România aparţine Grupului DEICHMANN SE. Grupul a avut în 2023 în cele 34 de ţări o cifră de afaceri brută de 8,7 miliarde Euro (net 7,4 miliarde Euro). Creşterea vânzărilor ajustate în funcţie de valută este de peste şapte procente. În 2023 a crescut şi numărul de pantofi vânduţi la nivel mondial– aproximativ 184 milioane de perechi de încălţăminte în magazine şi online (creştere de 1,4 procente faţă de 2022). Grupul opera, la 31.12.2023, cca.  4.700 magazine (2022: 4.600) şi avea peste 49.000 angajaţi (2022 : 48 000).
„Pentru Grupul DEICHMANN, 2023 a fost o provocare, dar şi un an de succes”, subliniază Heinrich Deichmann, Preşedintele Consiliului de Administraţie al DEICHMANN SE. „Cu articolele din colecţiile noastre şi cu ofertele pentru branduri de top am satisfăcut exact gusturile clienţilor noştri şi i-am convins cu raportul nostru calitate-preţ bun.
Acest lucru ne-a permis să creştem faţă de tendinţa generală a pieţei atât în magazinele noastre cât şi online. În ciuda condiţiilor adverse cu inflaţie ridicată, reticenţă la cumpărare şi schimbarea preferinţelor consumatorilor, noi, cei din Grupul DEICHMANN, ne-am crescut vânzările cu peste şapte procente, până la 8,7 miliarde de euro anul trecut. De asemenea, am reuşit să creştem vânzările cu cinci procente pe o bază similară, adică în magazinele noastre existente. Aceasta este o realizare extraordinară pe care am obţinut-o la nivel internaţional împreună cu echipele noastre grozave din vânzări, logistică şi sediile centrale.”
 
Având în vedere situaţia economică actuală, investiţii ample în valoare totală de aproximativ 374 de milioane de euro sunt şi ele pe ordinea de zi în 2024, de exemplu în magazine moderne cu design atractiv şi servicii omnichannel. În conformitate cu statusul actual, un total de aproximativ 450 de magazine noi şi modernizate sunt planificate pentru 2024 în întregul grup.
 
Compania de familie DEICHMANN a fost fondată în Essen în 1913 şi îşi are sediul încă acolo. „Reprezentăm continuitatea şi fiabilitatea şi suntem alături de oameni de 111 ani. Avem o poziţionare clară, aceea de a oferi cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă cu selecţia noastră mare de pantofi pentru întreaga familie. Acest lucru este şi, sau mai ales în perioade de criză, atractiv pentru clienţi”, spune Heinrich Deichmann.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.