DKNY anunţă o colaborare îndrăzneaţă şi plină de energie, prezentând-o pe Hailey Bieber drept noua imagine globală a brandului. Această colaborare marchează un nou capitol pentru DKNY, inspirat din street style-ul newyorkez şi reinterpretat prin perspectiva lui Hailey: atemporal, încrezător şi cool fără efort.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

O muză modernă şi o forţă a naturii, Hailey aduce un mix unic de încredere calmă, viziune creativă şi stil intuitiv, cu rezonanţă la nivel mondial. Ca antreprenoare de succes, model, tânără mamă şi personalitate incontestabilă a modei, ea leagă cu uşurinţă lumi diferite – moda şi arta, businessul şi glamourul – rămânând mereu autentică.

În întreaga campanie, stilul personal al lui Hailey se află în centrul atenţiei. Fiecare ţinută surprinde instinctul ei vestimentar de a amesteca trecutul cu prezentul, combinând clasice reinterpretate din colecţia capsulă DKNY est. 1989 cu siluete moderne din colecţia de sezon.

„Suntem încântaţi să o avem pe Hailey drept imagine globală a DKNY. Dincolo de povestea ei de succes, are un stil inspiraţional şi în acelaşi timp accesibil, care surprinde perfect esenţa brandului nostru. Hailey emană o energie incredibilă prin atitudinea şi stilul ei, întruchipând spiritul New York-ului”, declară Jeff Goldfarb, Executive Vice President al G-III Apparel Group.

Un sacou negru cu croială structurată purtat peste o cămaşă albă impecabilă – alături de jeanşi relaxaţi şi loafers masivi – surprinde perfect esenţa unui look „off-duty”. O jachetă varsity reinterpretată cu litere neon evocă nostalgia într-o manieră urbană. O jachetă denim lejeră combinată cu jeanşi emană o senzualitate casual, iar un sacou Glen plaid oversized, stilizat cu straturi sculpturale, reinventează croitoria modernă cu o notă distinctă semnată Hailey.

Piesele voluminoase de outerwear contrastează cu cele care urmează linia corpului, creând un aer relaxat, dar sofisticat. Pentru Hailey, un palton din blană ecologică neagră intensă şi un bomber din piele maro devin piese esenţiale pentru un look street style rafinat.

Hailey trece cu uşurinţă între accesoriile-cheie ale sezonului — noua geantă Hadlee Bag, geanta Paula Commuter Tote şi iconica geantă Chana ’89 — fiecare având o personalitate distinctă. Ţinuta este completată de simbolul absolut al New York-ului: şapca New York Yankees, reinterpretată într-o colaborare oficială cu logo-ul DKNY.

Fotografiată de Mikael Jansson într-un spaţiu industrial care pune în valoare estetica brută a oraşului, campania evidenţiază modul în care Hailey duce atitudinea originală DKNY în prezent. Accente de galben, culoarea emblematică a taxiurilor newyorkeze, apar pe parcursul campaniei, conectând brandul la ADN-ul său original.

Jacki Bouza, SVP of Global Marketing and Communications la G-III Apparel Group, afirmă: „Campania DKNY toamnă 2025, cu Hailey în prim-plan, surprinde stilul atemporal şi emblematic al brandului, aducând energia New York-ului unui public global.

Colecţia DKNY toamnă 2025 este disponibilă în magazinul Sport Couture din Băneasa Shopping City şi pe www.sportcouture.ro.

DESPRE DKNY

Încă de la lansarea sa în 1989, DKNY a fost sinonimă cu New York-ul – inspirată de energia şi atitudinea oraşului. Fondat pe o pereche de jeanşi şi pe dinamica sportului, DKNY este despre utilitate şi funcţionalitate – practic şi contemporan. Pornind de la principiul Donnei Karan de a crea pentru femeia care nu ştie unde o va duce ziua, DKNY s-a transformat într-un adevărat „lifestyle powerhouse” global: garderoba dinamică ce cuprinde tot ce ai nevoie pentru a trăi o viaţă newyorkeză – oriunde te-ai afla. Astăzi, brandul este reinventat încă o dată, cu dragostea pentru New York servind drept muză şi mentor. De la cusătură la siluetă, DKNY invită lumea să descopere noile colecţii în care cultura, încrederea şi pulsul oraşului converg, devenind parte dintr-un brand care nu este doar purtat — ci trăit. Aceasta este scrisoarea noastră de dragoste pentru street style-ul autentic şi energia nelimitată ce definesc ADN-ul New York-ului — o poveste ce se desfăşoară într-o nouă eră a accesibilităţii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.