Digi Communications N.V., una dintre principalele companii europene de telecomunicaţii, listată la Bursa de Valori Bucureşti, raportează venituri consolidate (inclusiv venituri şi alte câştiguri) de 560 milioane euro în T2 2025, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. EBITDA ajustată a scăzut cu 1% faţă de rezultatul din T2 2024, ajungând la 168 milioane euro, evoluţie determinată de intensificarea operaţiunilor din Portugalia, care presupune investiţii iniţiale ridicate pentru a susţine extinderea bazei de clienţi şi a serviciilor pe această piaţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Această performanţă este susţinută de o creştere solidă în pieţele strategice şi se aliniază aşteptărilor conducerii pentru prima jumătate a anului 2025. Astfel, în primul semestru din 2025, Grupul a înregistrat venituri şi alte câştiguri consolidate de 1.113 milioane euro, în creştere cu 21% faţă de S1 2024, EBITDA ajustată de 339 milioane euro (+2% faţă de S1 2024).   

Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: “Prima jumătate a anului 2025 a adus rezultate operaţionale extraordinare pentru Grupul nostru, apropiindu-ne de pragul de 30 de milioane de RGU în cele patru pieţe principale. România a înregistrat o creştere solidă atât a veniturilor, cât şi a RGU-urilor, Spania şi-a continuat expansiunea robustă, cu creşteri procentuale de două cifre, iar Italia a menţinut o evoluţie ascendentă atât în cifra de afaceri, cât şi în numărul de clienţi. Avansăm în Portugalia, având ca scop creşterea bazei noastre de clienţi şi îmbunătăţirea eficienţei noastre operaţionale. Le mulţumesc tuturor clienţilor noştri, atât celor care ne sunt alături de decenii, cât şi celor care au ales recent să aibă încredere în noi, pentru că ne permit să continuăm să creştem şi să dezvoltăm permanent serviciile pe care le oferim.”

În T2 2025, Digi şi-a continuat creşterea pe întreg portofoliul de servicii, atingând 29,8 milioane contracte active generatoare de venituri (RGU) în România, Spania, Italia şi Portugalia. Aceasta reprezintă o creştere de 17% faţă de T2 2024, pe o bază absolută.

Segmentul de servicii de telefonie mobilă se remarcă prin generarea celui mai mare număr de RGU în cadrul Grupului, reprezentând 49% din totalul clienţilor pe cele patru pieţe. Menţinând dinamica din trimestrele precedente, în T2 2025, segmentul de servicii de telefonie mobilă a atins 14,5 milioane RGU, în creştere cu 22%, incluzând clienţii de telefonie mobilă din România, Spania, Italia şi Portugalia.

În România, segmentul de servicii de telefonie mobilă a ajuns la 7 milioane RGU la finalul T2 2025, în creştere cu 13% faţă de T2 2024. Serviciile de internet fix au înregistrat o creştere de 7% în T2 2025 faţă de aceeaşi perioadă din 2024, ajungând la 5 milioane RGU, în timp ce segmentul de televiziune cu plată (cablu şi satelit) a crescut cu 3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 6 milioane RGU. Împreună cu serviciile de telefonie fixă, numărul total de RGU pe piaţa din România a ajuns la 18,8 milioane la finalul T2 2025, o creştere de 7% faţă de T2 2024.

Operaţiunile din Spania au continuat performanţa solidă în T2 2025, cu numărul utilizatorilor de servicii fixe, internet şi telefonie mobilă în creştere cu 29% faţă de T2 2024, până la 9,7 milioane RGU. Utilizatorii de servicii de telefonie mobilă au crescut cu 24%, ajungând la 6,6 milioane RGU, iar numărul clienţilor de internet fix a crescut cu 35%, până la 2,3 milioane.

În Italia, numărul utilizatorilor de servicii de telefonie mobilă a crescut cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 512 mii RGU la finalul T2 2025.

În Portugalia, Digi Communications a lansat operaţiunile comerciale în data de 4 noiembrie 2024, oferind o gamă completă de servicii de telecomunicaţii, inclusiv mobil, internet prin fibră optică, televiziune şi telefonie fixă. La finalul T2 2025, operaţiunile din Portugalia totalizau 789 mii RGU, dintre care 420 mii erau utilizatori de servicii de telefonie mobilă şi 144 mii utilizatori de servicii de internet fix.

Indicatori comerciali în funcţie de ţară (RGU, mii)

T2’25

T2’24

Variaţie (%)

Romania

18.821

17.561

7,1%

Servicii de telefonie mobilă

7.009

6.207

12,9%

Televiziune cu plată (Pay-TV)

5.957

5.773

3,2%

Servicii de internet fix (broadband)

5.026

4.712

6,7%

Servicii de telefonie fixă

829

869

-4,6%

Spania

9.666

7.517

28,6%

Servicii de telefonie mobilă

6.587

5.298

24,3%

Servicii de internet fix

2.266

1.675

35,3%

Servicii de telefonie fixă

723

544

32,9%

Televiziune cu plată

90

-

-

Italia

512

456

12,3%

Servicii de telefonie mobilă

512

456

12,3%

Portugalia

789

-

-

Servicii de telefonie mobilă

420

-

-

Servicii de internet fix

144

-

-

Televiziune cu plată

127

-

-

Servicii de telefonie fixă

98

-

-

TOTAL

29.788

25.534

16,7%

 

Raportul financiar al Digi Communications la 30 iunie 2025 este disponibil aici.

 

Despre Digi Communications N.V.

Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de telecomunicaţii Digi Romania, liderul pieţei de televiziune cu plată şi servicii convergente de bandă largă din România, cu operaţiuni în Spania, Italia, Portugalia şi Belgia. Înfiinţată în urmă cu 30 de ani, compania operează în România şi Spania o reţea extinsă şi avansată de fibră optică. DIGI aduce pe piaţă cele mai accesibile servicii de comunicaţii electronice, atât în domeniul comunicaţiilor fixe, cât şi în cel al comunicaţiilor mobile. De-a lungul timpului, acest avantaj competitiv a devenit un beneficiu pentru milioane de clienţi, care au obţinut acces mai rapid şi mai accesibil la servicii de înaltă calitate.

Digi Communications NV este o companie publică listată pe Piaţa Principală a Bursei de

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.