Airbus Helicopters a încheiat livrarea a trei elicoptere tip H135 - cea mai nouă versiune din această categorie - destinate serviciilor medicale de urgenţă operate de către grupul SAF (joint venture între Secours Aerien Francais si Helicap). Primul elicopter operează la Toulouse, în timp ce al doilea şi al treilea vor efectua misiuni de salvare medicală la Alencon şi Besancon. Acestea sunt primele elicoptere H135 (foto atasata) utilizate pentru servicii medicale de urgenţă în Franţa.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Suntem foarte încântaţi de noile capabilităţi pe care H135 ni le pune la dispoziţie pentru misiuni critice şi mă refer aici, printre altele, la zborul pe timp de noapte, un nivel mai redus de zgomot şi o sarcină mai mare”, a spus Cristophe Rosset, CEO al SAF. „Avem nevoie de elicoptere fiabile şi cu un grad mare de disponibilitate pentru zbor, pregătite în orice moment să transporte pacienţi în stare critică de la locul accidentului către spital sau de la un spital la altul iar H135 este capabil să îndeplinească aceste condiţii stringente”, a mai spus Rosset.

Cu o flotă formată din 40 de elicoptere Airbus, dintre care 27 de tip EC 135, tot din familia H135, SAF Hélicoptères operează şapte zile din şapte, participând la orice fel de operaţiuni de salvare şi protecţie civilă şi oferind şi servicii de siguranţă.

 “Suntem mândri că grupul SAF îşi reconfirmă încrederea în produsele Airbus Helicopters”, a spus Olivier Michalon, Senior Vice President şi Head of Sales pentru Europa. „Aparatul H135, care are un interior spaţios, adaptabil, ideal pentru tratarea pacienţilor, şi cele mai mici costuri de mentenanţă pentru această categorie de elicoptere, este un model de referinţă pentru domeniul serviciilor medicale de urgenţă”, a mai spus Michalon.

H135 este un elicopter uşor, bimotor, cea mai nouă versiune din această categorie. Noul model are o serie de trăsături îmbunătăţite, dintre care amintim performanţe sporite de zbor în zone cu temperaturi înalte şi la altitudini mari, precum şi la nivelul mării sau în situaţii speciale precum CAT A sau OEI (One Engine Inoperative).Toate acestea au fost posibile prin mărirea rotorului, modificarea admisiei de aer, modernizarea software-ului FADEC pentru controlul zborului şi prin modernizarea cabinei. Greutatea maximă la decolare (MTOW) a crescut cu 30 de kilograme, la 2980 kg. Aceste măsuri au îmbunătăţit semnificativ performanţa de zbor, puterea şi marjele de siguranţă.

Un elicopter poate parcurge distanţe de 3-5 ori mai rapid decât vehiculele. Capacitatea de a ateriza cât mai aproape posibil de locul accidentului şi de a transporta rapid personalul medical la locul unde se află pacientul poate face toată diferenţa în astfel de operaţiuni.

Cu o cotă de piaţă de 60%, Airbus Helicopters este liderul incontestabil al pieţei serviciilor medicale de urgenţă. În prezent, aproximativ 1200 de elicoptere Airbus operează în misiuni de acest tip în întreaga lume.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.