Pentru a creşte calitatea experienţei utilizatorilor săi, dar şi pentru a simplifica accesul către noile tendinţe oferite de tehnologia mobilă şi digitală, Up România a adus noi functionalităţi aplicaţiei mobile „Card UpRomania”, destinată utilizatorilor de carduri de masă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aplicaţia mobilă de la Up România a fost actualizată astfel încât să permită utilizatorilor un control sporit asupra tranzacţiilor efectuate şi acces la oferte speciale, create împreună cu partenerii afiliaţi reţelei cardurilor de masă Chèque Déjeuner.

Aplicaţia permite o gestiune rapidă a informaţiilor existente pe card, cum ar fi: consultarea soldului disponibil;  istoricul tranzacţiilor şi alimentărilor; valabilitatea sumelor încărcate; posibilitatea de activare/blocare a cardului; geolocalizarea şi configurarea traseului până în magazinele partenerilor afiliaţi. De asemenea, aplicaţia mobilă Card UpRomania trimite utilizatorilor detalii despre tranzacţiile efectuate prin mesaje de tip push.

“Migrarea de la tichetele de masă pe suport de hârtie către cardurile de masă reprezintă un pas important către digitalizarea sectorului de beneficii acordate salariaţilor. Cardul de masă simplifică plăţile, permite folosirea unor fracţii din valoarea unui tichet şi oferă utilizatorilor control sporit asupra tranzacţiilor prin serviciile asociate, de tipul aplicaţie mobilă, SMS şi platformă online”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Aplicaţia Card UpRomania poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store.

“Ne propunem să dezvoltăm în permanenţă noi functionalităţi în cadrul aplicaţiei mobile, pentru a răspunde exigenţelor utilizatorilor şi a oferi interacţiuni simple şi rapide“, transmite Cătălin Marcu, Director Tehnic Up România.

Cardul de masă Chéque Déjeuner de la Up România este în prezent acceptat de toate marile reţele comerciale, precum şi de un număr important de parteneri HORECA, printre care KFC, Pizza Hut, Immedio, City Grill, Buongiorno, Caru’ cu Bere, Hanul Berarilor, Pizza Dominium, Oro Toro, Li Wu, Magazinele Dobrogea, Pambac, Luca, Marisan, Paul. Lista completă este disponibilă pe www.upromania.ro

Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicaţii mobile în 17 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 21 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale. www.up-group.coop

Up România (noua identitate a Chèque Déjeuner România):

Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé. www.upromania.ro 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.