După prezenţa de impact de la Electric Castle, MedLife continuă campania naţională dedicată sănătăţii sexuale şi revine în mijlocul generaţiei tinere, de data aceasta la Summer Well, între 8–10 august, pe Domeniul Ştirbey din Buftea. Sub mesajul „Testează-te ca în 2025. #TestatEHot”, liderul în servicii medicale private transformă din nou festivalul într-un spaţiu relaxat, în care testarea BTS, educaţia sexuală şi dialogul deschis sunt încurajate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În zona MedLife de la Summr Well, participanţii vor putea beneficia gratuit de testări rapide pentru BTS-uri, sesiuni de informare cu medici buni şi specialişti, activări interactive şi resurse menite să susţină dialogul sincer şi responsabil în jurul sănătăţii sexuale. Iniţiativa face parte misiunea MedLife de susţinere a sănătăţii sexuale şi prevenţiei, şi de a crea contexte relevante în care tinerii pot accesa informaţii medicale corecte şi sprijin specializat. Astfel, în completarea testării, MedLife organizează sesiuni de informare şi discuţii deschise cu medici ginecologi şi urologi, dar şi psihoterapeuţi, care vor discuta despre prejudecăţi legate de BTS, metode moderne de prevenţie, paşii de urmat în cazul unui rezultat pozitiv şi importanţa unei comunicări sănătoase în relaţiile intime şi multe altele.

Date care trag un semnal de alarmă

În România, 52% din tinerii între 16 şi 18 ani afirmă că fac sex neprotejat (studiu MedLife*), iar aproximativ 20% dintre tinerii români nu cunosc mai mult de 3 boli cu transmitere sexuală*. Ruşinea este motivul pentru care tinerii evită discuţiile cu părinţii despre experienţele periculoase trăite online (studiu Poliţia Română**), iar 44% dintre ei nu se simt confortabil să discute cu un medic despre sănătatea sexuală şi 18% nu au vorbit niciodată cu nimeni despre BTS*. Ruşinea şi teama de a fi judecaţi rămân printre principalele bariere în calea educaţiei şi prevenţiei şi continuă să limiteze dialogul, inclusiv între copii şi părinţi.

„Prin această iniţiativă, MedLife nu oferă doar un serviciu medical, ci creează un spaţiu în care educaţia, tehnologia şi prevenţia se îmbină într-un dialog autentic despre sănătate. Ne dorim ca tinerii să înţeleagă grija pentru propria sănătate ca pe un act de responsabilitate şi încredere în sine. Misiunea noastră este să fim un partener relevant pentru noua generaţie, oferindu-le instrumente moderne şi accesibile care susţin deschiderea şi integrarea firească a unor teme esenţiale pentru echilibrul lor fizic şi emoţional.”, a declarat Ina Bădărău-Ilie, Director de Comunicare MedLife.    

O experienţă medicală modernă

MedLife îşi propune să contribuie la schimbarea acestor statistici, să normalizeze dialogul despre sănătatea sexuală şi să încurajeze grija pentru sine ca formă de responsabilitate personală.

Liderul pieţei de servicii medicale private din România oferă o experienţă medicală interactivă, educativă şi complet adaptată generaţiei tinere. Campania „Testează-te ca în 2025. #TestatEHot”, susţine prevenţia şi sănătatea sexuală în rândul tinerilor prin testare gratuită pentru bolile cu transmitere sexuală, într-un cadru relaxat şi lipsit de stigmat. Testarea se face în limita kiturilor disponibile, iar pachetul standard include analiza a 7 patogeni frecvenţi, precum Chlamydia şi Gonoreea.

O componentă de inovaţie o aduce transportul probelor biologice cu ajutorul dronelor, direct către laboratoarele MedLife – o premieră pentru festival – care asigură un timp de procesare mai rapid şi rezultate în 24 de ore.

Discount naţional pentru testele BTS, valabil până la 31 august

Pentru cei care nu reuşesc să se testeze la festival, MedLife oferă şi o reducere de 20% pentru pachetul de teste BTS „Testat e Hot” în toate clinicile şi punctele de recoltare, în baza biletului sau brăţării de festival, valabilă până la 31 august. În plus, este disponibil şi un pachet extins, care include şi testele pentru HIV şi Sifilis, cu acelaşi discount.

Prin prezenţa sa la Summer Well, MedLife continuă misiunea de susţinere a sănătăţii sexuale şi prevenţiei, într-un mod accesibil, empatic şi relevant pentru noile generaţii care au nevoie să crească într-un climat lipsit de ruşine şi judecată, unde educaţia şi grija pentru sine sunt încurajate, nu pedepsite.

***

*Studiul Path, comandat de MedLife, a fost realizat în 2024 pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional cu vârste cuprinse între 16 şi 35 de ani, cu acces la internet, din panelul Daedalus Online.

** Poliţia Română - STUDIU PRIVIND SIGURANŢA ÎN MEDIUL ONLINE A COPIILOR

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.