Honda e, este primul model electric produs de Honda fiind proiectată pentru oraş (acolo unde poluarea atinge cele mai mari valori) şi pentru modul în care trăim astăzi, capabilă să unească perfect toate aspectele vieţii prin conectivitate avansată. Dincolo de emisii zero, caracterul urban al Honda este reflectat în dimensiunile mici, manevrabilitatea exceptională precum şi in înteriorul confortabil şi primitor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
  • Honda e va fi disponibilă în România în varianta de echipare de top (Advance) la preţul de 39.980 euro cu TVA inclus.

  • Honda e este primul model 100% electric produs de Honda şi este eligibil RABLA PLUS.

  • Primele modele Honda e vor fi disponibile pentru livrare către clienţi începând cu luna octombrie 2020.

  • Primele 2 unităţi Honda e vor sosi în România în iulie 2020 şi vor fi disponibile la test-drive la dealerii Honda.

  • Clienţii interesaţi de noua Honda e pot plasa comenzi la dealerii Honda din Romania şi se pot înscrie la test-drive pentru luna iulie 2020.

Interiorul Honda e urmează linia exteriorului mizând pe o atmosferă modernă şi relaxată. Scopul designerilor a fost de a sintetiza un concept de Lounge, cu materiale elegante, plăcute ochiului şi de o calitate superioară. Materialele folosite pentru tapiseria scaunelor sunt similare unei canapele iar inserţiile din lemn sintetic au o tactilitate similară unui lemn procesat. Atmosfera relaxată este completată de suprafeţele vitrate generoase şi de lipsa unui tunel median clasic (atât în faţă cât şi în spate).

Honda e va fi disponibilă în România în varianta de echipare de top (Advance) care integrează toate tehnologiile invoatoare, unele unice în segment, la preţul de 39.980 euro cu TVA inclus. Fiind un model 100% electric, noua Honda e va fi eligibila prin Programul RABLA PLUS.

Primele modele Honda e vor fi disponibile pentru livrare către clienţi începând cu luna octombrie 2020 în toate culorile disponibile pentru piaţa europeană, dar pentru a veni în întâmpinarea clienţilor Honda, 2 unităţi de test-drive vor fi disponibile încă din luna iulie 2020.

Caracteristici şi tehnologii Honda e

Honda e combină multe tehnologii în jurul unui şasiu construit special. Toate sunt propulsate de un puternic motor electric de 154 CP (amplasat în spate), controlat prin sistemul Single Pedal Control. Aici vorbim despre distribuirea egală a maselor 50:50, centrul de greutate foarte jos (50cm) obţinut prin amplasarea bateriilor în partea inferioara a maşinii, raza de bracare de doar 4.3 m precum şi sistemul de propulsie (spate) şi suspensia independentă pentru puntea spate.

Side Camera Mirror

Oglinzile laterale convenţionale au fost înlocuite cu camere de înaltă rezoluţie, care oferă imagini clare pe ecranele din habitaclu, chiar şi noaptea sau pe vreme nefavorabilă.

Nu numai că reduc zgomotul vântului şi forţa la înaintare, dar sunt foarte utile atunci când te deplasezi pe străzi înguste şi când parchezi.

Mânere uşi pop-out

O combinaţie între simplitatea designului şi tehnologia avansată poate fi observată în fiecare detaliu. Mânerele uşilor faţă se potrivesc perfect caroseriei, extinzându-se şi luminând doar când te apropii de maşină; în spate, acestea sunt ascunse în zona geamurilor.

Centre Camera Mirror

Oglinda retrovizoare interioară cu funcţie dublă poate fi utilizată în modul convenţional wide sau, dacă doreşti o vedere directă, poate fi comutată în modul cameră pentru a oferi o imagine digitală clară, chiar şi noaptea.

Honda Parking Pilot

Sistemul Honda Parking Pilot foloseşte 4 camere video şi 12 senzori sonar pentru a detecta un loc de parcare potrivit şi pentru a ghida maşina în locul respectiv fără ca şoferul să atingă volanul, acceleraţia sau frâna. Sistemul poate parca lateral, perpendicular sau în spic, folosindu-se şi de raza de bracare de doar 4.3 m.

Control Single Pedal

Activarea modului Single Pedal Control îţi permite să conduci cu şi mai multă plăcere şi uşurinţă. Folosind doar pedala de acceleraţie, poţi să accelerezi apăsând pedala, respectiv să frânezi, prin eliberarea ei.

Conectivitate avansată

Tabloul de bord complet digital conţine cinci display-uri şi te menţine informat şi conectat la lucrurile pe care le iubeşti. Cele două ecrane centrale de 12.3" permit accesarea informaţiilor simultan de către şofer şi pasager, cu posibilitatea de a comuta ecranele prin simpla glisare de la unul la celălalt. Noul sistem de infotainment este compatibil APPLE CarPlay® (wireless) şi ANDROID AUTO™.

  • Intrumentar de bord digital 8.8"

  • Două ecrane centrale de 12.3"

  • Două ecrane - Side Camera 6"

Baterie

Bateria de 35.5 kW foloseste un sistem activ de răcire/încălzire cu apă care menţine bateria la temperatura optimă de funcţionare oferind o autonomie de până la 211 km (WLTP Combinat).

Timpul de încărcare

Timpul de încărcare variază în funcţie de tipul de încărcător utilizat.

  • CCS2 (DC 100KW) - 30 min › 80%

  • Type 2 (AC 6.6KW) - 4.1 ore › 100%

  • Type 2 (AC 2.3KW) - 16.3 ore › 100%

Noul sistem Honda SENSING

Pe lângă suita de sisteme avansate de securitate, incluzând cea mai recentă versiune Honda SENSING, noua Honda e include şi noi sisteme de siguranţă, gândite special pentru condusul urban.

AVERIZARE PENTRU DEPLASAREA MAŞINII DIN FAŢĂ

Avertizează şoferul atunci când maşina din faţă şi-a reluat deplasarea după o oprire. Honda e te va anunţa că poţi reîncepe deplasarea.

FUNCŢIE LOW SPEED BRAKE

Dacă te apropii cu viteză mică de un obiect pe care nu l-ai observat, Honda e va oferi un avertisment audio şi vizual înainte de a aplica frânarea de urgenţă

CONTROLUL ACCELERAŢIEI PENTRU PREVENIREA COLIZIUNILOR

În traficul lent, sistemul te va avertiza dacă apeşi pedala de acceleraţie în timp ce există un obiect în faţa ta. De exemplu, la un sens giratoriu, când şoferul din faţă se răzgândeşte asupra direcţiei de mers şi poate aplica frâna.

Honda SENSING (Standard)

SISTEM DE FRÂNARE PENTRU ATENUAREA COLIZIUNILOR

Dacă o coliziune cu un vehicul sau cu un pieton este iminentă, această funcţie te va avertiza asupra pericolului şi va reduce viteza pentru a diminua efectele unui potenţial impact.

RECUNOAŞTEREA SEMNELOR DE CIRCULAŢIE

Sistemul de recunoaştere a semnelor de circulaţie identifică semnele din trafic şi ţi le afişează pe ecran.

SISTEM DE ASISTENŢĂ PĂRĂSIRE CAROSABIL

O cameră video detectează dacă autovehiculul este în pericol de a părăsi carosabilul, vei auzi o alertă sonoră şi maşina va aplica corecţii subtile direcţiei, menţinând vehiculul pe banda sa de circulaţie.

SISTEM DE MENŢINERE BANDĂ DE CIRCULAŢIE

Ajută la menţinerea rulării autovehiculului tău pe mijlocul benzii, oferind o experienţă de condus mai puţin stresantă la deplasarea pe autostradă. Sistemul este anulat atunci când acţionezi semnalizatorul.

LIMITATOR INTELIGENT DE VITEZĂ

Controlează automat viteza vehiculului la o viteză presetată de tine sau la limita de viteză detectată de sistemul de recunoaştere a semnelor de circulaţie.

LUMINI DE DRUM AUTOMATE

Detectează un vehicul din faţă, inclusiv cele din sens opus şi comută automat între faza lungă şi faza scurtă.

CRUISE CONTROL ADAPTIV CU FUNCŢIE LOW-SPEED FOLLOWING

Sistemul Cruise Control Adaptiv menţine distanţa dintre tine şi autovehiculul din faţă. Dacă un vehicul aflat pe o bandă adiacentă intenţionează să-ţi taie calea, sistemul anticipează acest lucru şi reglează automat viteza. Revine la viteza stabilită numai după ce a trecut pericolul. Funcţia Low-Speed Following detectează dacă un vehicul ce rulează în faţa ta se opreşte şi, dacă nu frânezi, va decelera şi va opri autovehiculul.

Resurse

Pagină oficială Honda Romania

https://hondatrading.ro/modele/honda-e/

Video explicative

https://www.youtube.com/watch?v=aWXlf88Vb3Y&list=PLIWB-PYWJ1k-1gMa4Ogh8LsoULB_xuhu1

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.