Anul 2021 a reprezentat un an cu importante schimbări strategice pentru Honda Trading România. Calitatea produselor Honda, îmbunătăţirea continuă a serviciilor oferite clienţilor (disponibilitatea unităţilor de test-ride şi a celor de stoc), precum şi introducerea programului de garanţie extinsă, au plasat Honda drept brandul numărul 1 în ceea ce priveşte înmatriculările de motociclete şi scutere noi, acoperind o cotă de piaţă de 19.8%, cu 642 de unităţi înmatriculate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
  • În 2021 s-au înmatriculat 642 de motociclete şi scutere Honda noi, astfel Honda devine brandul numărul 1 în România, cu o cotă de piaţă de 20,7%1
  • Piaţa moto din România depăşeşte 3.200 de unităţi înmatriculate în 2021, cu o creştere de peste 25% faţă de anul 2020.
  • Pentru anul 2022, Honda Trading România preconizează o creştere a pieţei şi o maturizare continuă a comunităţii moto.

Chiar dacă perioada pandemică a schimbat modul de reacţie şi relaţionare cu clientul, piaţa moto din România creşte substanţial în fiecare an. Din acest punct de vedere, 2021 a reprezentat cel de-al treilea an de creştere a numărului de motociclete şi scutere înmatriculate în România, ascensiunea fiind de peste 25% de la un an la altul, cu un total de 3.239 unităţi înmatriculate2. Totodată, piaţa moto din România arată semne de maturizare prin alegerea motocicletelor şi scuterelor ca variantă alternativă de transport.

Căutarea unor soluţii viabile pentru a evita aglomeraţia din marile oraşe, alături de pasiunea pentru deplasarea pe două roţi au dus în 2021 la creşterea segmentelor de piaţă dedicate scuterelor şi motocicletelor de cilindree medie, care facilitează mobilitatea urbană. Astfel, cele mai vândute modele Honda au fost cele regăsite în Gama de 650 cc (CB650R şi CBR650R), Gama 500 (CB500F, CB500X), Rebel 500, NC750X, Africa Twin, precum şi scuterul PCX 125.

În acest sens, adoptarea legii ce permite conducerea scuterelor de până la 125 cc cu permis categoria B (în anumite condiţii specifice aquisului comunitar şi care să permită fluenţa traficului în siguranţă deplină) ar putea contribui decisiv la dezvoltarea fenomenului moto din România. Totodată, ar alinia contextul legislativ al traficului la nivelul ţărilor occidentale.

Pentru anul 2022, Honda Trading România preconizează o creştere a pieţei şi o maturizare accentuată a comunităţii moto. „Suntem convinşi că migraţia va continua din zona de hobby a motociclismului spre aceea mai pragmatică, a alternativei de mobilitate urbană”, spune Mihai Sandu – Motorcycles Sales Manager (Honda Trading România). „Tocmai în acest sens, depunem eforturi constante pentru a pune la dispoziţia clienţilor noştri un portofoliu complet de produse şi stocul necesar de unităţi. De asemenea, în fiecare an am îmbunătăţit calitatea serviciilor oferite clienţilor Honda, acesta rămânând obiectivul principal şi pentru perioada următoare. Ne dorim să fim în continuare un factor activ şi implicat în comunitatea moto din România, pentru dezvoltarea unui climat moto sănătos şi sigur”

Mai mult, anul 2022 aduce pe piaţă două modele noi: Honda NT1100 şi Honda ADV-350. Fiecare se bucură de o dezvoltare tehnică bazată pe feedback-ul clienţilor, aducând un plus de siguranţă şi confort atât în turele lungi, în cazul lui NT1100, cât şi în oraş, în cazul scuterului-crossover ADV-350.

De anul acesta Honda Trading România adaugă portofoliului de produse şi motocicletele de off-road. Pentru prima dată, pe piaţa din România au fost introduse în protofoliul Honda modelele de competiţie: CRF 150R, CRF 250R, CRF 450R., dar si cele destinate copiilor: CRF 50R, CRF 110R şi CRF 125R, care pot fi deja găsite în întreaga reţea de dealeri.

1 În cazul motocicletelor şi scuterelor noi cu o cilindree de peste 50cc

2 Potrivit comunicatului de presă APIA emis la data de 19.01.2021: http://www.apia.ro/wp-content/uploads/2022/01/Comunicat-de-presa_Piata-moto-Decembrie2021.pdf

 

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.