În 2017, procentul companiilor care au comandat tichete cadou de Paşte a crescut cu 37% faţă de 2016

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Bucureşti,  15 martie 2018 - În ultimii ani, companiile aleg din ce în ce mai des să îşi arate recunoştinţa faţă de angajaţi cu ocazia sărbătorilor. În 2017, procentul organizaţiilor care au ales să ofere tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor Pascale a crescut cu 37% faţă de anul anterior. Obiectivul acestei acţiuni este de a motiva angajaţii şi de a confirma valoarea contribuţiei lor la succesul organizaţiei din care fac parte.

De la an la an, numărul companiilor care aleg să îşi motiveze şi să îşi fidelizeze angajaţii a crescut, iar peste 70% dintre acestea folosesc tichete valorice. Angajatorii aleg ocazii precum 8 Martie, 1 Iunie, Sărbătorile de Paşte sau Crăciun  pentru a-şi arăta recunoştinţa faţă de fiecare angajat în parte şi pentru a le face o bucurie cu ocazia acestor evenimente speciale.

Cele mai multe comenzi de tichete cadou vin din partea companiilor din Bucureşti-Ilfov, Cluj, Braşov, Prahova şi Constanţa.

“Companiile din România apreciază din ce în ce mai mult avantajele acestui instrument de motivare şi recompensare a angajaţilor, iar acest lucru se reflectă în ponderea ridicată pe care tichetele valorice o au în pachetele de beneficii salariale. Angajaţii îşi doresc să fie apreciaţi pentru munca şi ideile lor, iar angajatorii, prin recunoaşterea importanţei fiecărei persoane în cadrul organizaţiei, contribuie la crearea unui mediu de lucru performant “, susţine Elena Pap, Director General Up România.

Avantaje fiscale

Tichetele cadou aduc angajatorilor o serie de beneficii fiscale. Acestea se încadrează în categoria cheltuielilor sociale, ceea ce înseamnă că sunt neimpozabile şi scutite de contribuţii în cuantum de până la 150 de lei de persoană şi sunt deductibile la calculul impozitului pe profit, în limita a 5% din fondul de salarii. Tichetele cadou pot fi acordate tuturor angajaţilor, dar şi copiilor minori ai acestora, beneficiind de aceleaşi condiţii fiscale. În egală măsură, ele pot fi achiziţionate şi de către societăţile care au cel puţin un angajat. 

În situaţiile în care angajatorii optează să ofere tichete cadou ce depăşesc valoarea de 150 de lei, la diferenţa dintre suma de 150 de lei şi valoarea totală a tichetelor cadou se aplică 10% impozit pe venit plus contribuţiile sociale obligatorii: CAS: 25%, CASS: 10% şi contribuţia asiguratorie pentru muncă:  2,25%.

Toate aceste avantaje ale tichetelor cadou rămân neschimbate, în urma prevederilor fiscale intrate în vigoare de la 1 ianuarie 2018.

Opţiunile de cadouri sunt nelimitate

Cu o multitudine de opţiuni la dispoziţie, fiecare angajat are libertatea de a-şi alege cadoul perfect din peste 55.000 de magazine partenere din întreaga ţară, de unde îşi poate achiziţiona produse şi servicii, precum bijuterii, cosmetice, articole vestimentare şi de încălţăminte, cărţi, jucării, decoraţiuni, obiecte de mobilier, electronice şi electrocasnice, dar şi pachete de vacanţă.

În 2017, cele mai multe tichete cadou de Paşte au fost folosite în magazine de electronice şi electrocasnice, în hypermarketuri şi pentru achiziţionarea de cosmetice sau haine.

Eficient şi elegant

Pe lângă toate beneficiile fiscale menţionate şi modul facil de utilizare, tichetele Cadhoc pot fi personalizate cu logo-ul companiei, datele personale de identificare ale angajatului, mesaje de mulţumire din partea conducerii sau urări cu ocazia zilelor speciale de sărbătoare. De asemenea, pot fi oferite atât ca file individuale, în carnete, precum şi in plicuri cadou (pochette cadeau), o variantă elegantă care prezintă în interior un ghid cu cele mai importante branduri unde pot fi cheltuite tichetele.

Cu ocazia Paştelui, companiile sunt încurajate să aleagă tichetele cadou ca soluţie pentru motivarea şi valorizarea angajaţilor, atât a celor cu copii minori, cât şi a celor fără copii.

Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: tichete, carduri sau aplicaţii mobile în 18 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 24,5 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.

www.up.coop

Up România (Chèque Déjeuner România Srl):

Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé. www.upromania.ro

Pentru detalii şi informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi:

Andra Croitoriu

andra.croitoriu@yourlink.ro

0721.855.681

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.